عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی:

نحوه افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 متفاوت ازسال پیش است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 متفاوت ازسال پیش است .

کد مطلب: ۷۰۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، شادمهر کاظم‌زاده اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷ متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین حقوق بگیران اعم کارمند و کارگر سنوات دریافتیشان به میزان ۷ برابرحداقل پاداش‌ها محاسبه می‌شود.

* افزایش حقوق به صورت پلکانی و حداکثر ۱۸ درصد در سال جدید است

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق به صورت پلکانی و حداکثر ۱۸ درصد در سال جدید است.

وی ادامه داد: دو موضوع یکی در مورد همسان‌سازی حقوق‌ها و یکی هم حداکثر پاداش پایان خدمتی است که یک کارمند می‌تواند بگیرد، در کمیسیون تلفیق تعیین و تصویب شد.

* حقوق کارمندانی که بیش از 5 میلیون در ماه دریافتی دارند افزایش نمی‌یابد

کاظم‌زاده تصریح کرد: در خصوص حداکثر پاداشی که یک کارمند به ازای هر سال جمعا 30 سال می‌تواند دریافت کند ۷ برابر حداقل حقوق است. برای همسان سازی حقوق‌ها نیز، حقوق کارمندانی که بالای ۵ میلیون تومان است کارمندان و همه حقوق بگیران افزایش پیدا نمی‌کند، کسانی که زیر۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند به صورت پلکانی نزولی حداکثر ۱۸ درصد افزایش پیدا می‌کند.

* وزارت نفت باید نیروهای بومی هر منطقه را در اولویت استخدام قرار دهد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین به اولویت جذب و بکارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت اشاره کرد: نمایندگان این موضوع را سال گذشته تصویب کردند.

وی ادامه داد: این مهم محمل قانونی دارد، وزیر نفت هم اخیرا این موضوع را به صورت بخشنامه اجباری کرده است که استفاده از نیروهای بومی در شرایط برابر در اولویت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار