مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران: حدود 25 درصد مدارس در سطح استان تهران ناایمن هستند

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از ناایمن بودن حدود 25 درصد مدارس در سطح استان تهران خبر داد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

کد مطلب: ۷۰۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت‌وگو با پانا درباره ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مدارس استان تهران در برابر زلزله اظهار کرد: ما اقدامات بسیاری را از گذشته برای مقاوم‌سازی مدارس آغاز کردیم تا به هنگام وقوع زلزله مدارس استان تهران دچار آسیب نشوند.

وی ادامه داد: بحث مقاوم‌سازی،‌ تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و غیراستاندارد را از سال‌های گذشته آغاز کردیم و با وقوع مکرر زلزله‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور این اقدامات ادامه خواهد داشت.

ورناصری بیان کرد:‌ به شرط تامین شرایط مالی و اعتباری می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام را در جهت مقاوم‌سازی،‌ تخریب و بازسازی به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران اشاره کرد: حدود 25 درصد مدارس در سطح استان تهران ایمنی لازم را ندارند و باید تخریب و بازسازی شوند.

وی افزود:‌ بازسازی این تعداد مدارس در زمان کم امکانپذیر نیست باید با توجه به اعتبارات دولتی و کمک خیران در برنامه ششم بتوان این تعداد باقی‌مانده را تخریب و بازسازی کرده و به مدارس ایمن تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار