نمایش «کلوچه‌های خدا» در سینما کانون مازندران اجرا می‌شود

همزمان با دهه‌ی فجر نمایش «کلوچه های خدا» را در سینما کانون مازندران اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی "آرش شریف‌زاده" همزمان با دهه‌‌ی فجر در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود.

نمایش «کلوچه‌های خدا» دومین تولید مرکز تولید تئاترو تئاتر عروسکی کانون، از طرح «کتاب - تئاتر» کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۴ است. این نمایش داستان بچه خرسی را روایت می‌کند که می‌خواهد برای تشکر از خدا به خاطر همه‌ زیبایی‌هایی که خلق کرده، هدیه‌ای ببرد اما نمی‌دانست چه‌طور این کار را انجام بدهد. او در این راه با کلاغی همسفر می‌شود و ... .

این نمایش اقتباسی از کتاب «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی "کلر ژوبرت" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این اثر نمایشی برنده شش جایزه از بیست و سومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، در بخش‌های جایزه ویژه هیئت داوران، بهترین نویسنده، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی است و به عنوان یک نمایش فاخر می‌تواند به معرض دید کودکان، نوجوانان و عموم خانواده‌ها قرار گیرد.

اداره کل کانون مازندران همزمان با دهه فجر و بهمن ماه سال جاری این نمایش را در سه سانس صبح‌ها 8/30 تا 9/30 و 10 تا 11 و عصرها 14 تا 16 و همچنین سانس ویژه عموم و خانواده ساعت 18به روی صحنه می‌برد.

علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری به نشانی ساری خیابان رودکی (شهبند) جنب بوستان سنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران مراجعه و نیز از سایت www.iranejra.com برای تهیه بلیط اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار