اوج گیری پروازهای كارگو در فرودگاه پیام

مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام گفت: یکی از برنامه های آینده شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حوزه هوانوردی و امور فرودگاهی تسریع در امور حمل و نقل کارگو بوده که از ابتدای سال 96 تا کنون بالغ بر 26 سورتی پرواز باری انجام پذیرفته است.

کد مطلب: ۷۰۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، علی کاملی مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام گفت :یکی از برنامه های آینده شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حوزه هوانوردی و امور فرودگاهی تسریع در امور حمل و نقل کارگو بوده که از ابتدای سال 96 تا کنون بالغ بر 26 سورتی پرواز باری انجام پذیرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 430 درصد افزایش داشته است .

مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام به عملکرد حمل و نقل بار هوایی اشاره کرد و گفت: وضعیت حمل و نقل بار هوایی تا کنون 4 برابر برنامه پیش بینی شده می باشد که با برنامه ریزیهای در نظر گرفته شده و تفاهمات منعقد شده امیدورایم که تعداد پروازهای باری تا پایان سال به بیش از50 سورتی پرواز برسد.

وی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی پروازهای مسافری از فرودگاه پیام گفت: عملیات اجرایی بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه پیام در حال انجام است و تجهیزات لازم ناوبری و روشنایی و ... خریداری شده و در حال نصب و راه اندازی است و همه تعهدات از سوی فرودگاه با جدیت پیگیری می شود اما عملیاتی شدن پرواز های مسافری مستلزم ادامه دار بودن هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های ملی و استانی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار