معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش: در هوای آلوده ورزش نکنید

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش به دانش‌آموزان و مربیان تربیت‌بدنی توصیه کرد از ورزش‌کردن در هوای آلوده خودداری کنند.

کد مطلب: ۷۰۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی با حضور در یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه دو سیما اظهار کرد: توصیه من به دانش‌آموزان این است که وقتی آلاینده‌ها به وضعیت هشدار می‌رسد فعالیت ورزشی را کاهش دهند و حتما در فضاهای سرپوشیده ورزش کنند.

وی افزود: از دبیران تربیت بدنی هم خواهش می‌کنم در وضعیت هوای ناسالم بچه‌ها را وادار به فعالیت ورزشی نکنند و درعوض در ساعات ورزش، دانش بچه‌ها را در زمینه تربیت بدنی افزایش دهند، یا به حرکات کششیِ درجا که در کلاس هم می‌توان انجام داد، اکتفا کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه به همکاری سالن‌های ورزشی با مدارس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی هماهنگی انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش قرار شد در کلانشهرها و مراکز استان‌ها فضای سالن‌های ورزشی تا ساعت 10 صبح به دانش آموزان مدارس همجوار اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 3 هزار سالن ورزشی در کشور داریم که می‌توانند درهای خود را به روی دانش آموزان باز کنند و در ساعات آموزشی مورد استفاده مدارس قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار