یادواره 76 شهید کربلای 5 آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت 76 شهید عملیات غرور آفرین کربلای 5 آذربایجان غربی و شهدای عرفه با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، علی اکبر جمشیدیان با بیان این که توجه و مطالعه تاریخ ایران می تواند به ویژه برای جوانان عبرت آمیز باشد گفت: ایران در دوره های مختلف تاریخی قبل از انقلاب اسلامی ، همواره تحت سیطره سلاطین بی لیاقت بوده است و نتیجه این بی تدبیری ها تجزیه جغرافیایی ایران بود.

پورجمشیدیان با اعلام اینکه دوران دفاع مقدس یک دوران بی نظیر بود گفت :ملت ایران با وحدت و اقتدار در مقابل استکبار مقابله کرد و عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خون پاک شهداست.

وی گفت: دشمنان همواره از اقتدار و تدبیر رهبر معظم انقلاب غافل هستند و قدرت ملت بزرگ ایران را نیز نادیده می گیرند و برای همین است که همیشه شکست می خورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بروز و ظهور شهدای انقلاب اسلامی و جوانان رزمنده انقلابی ثمره فکر و اعتماد امام خمینی ره بر ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه پیروزی در عملیات کربلای 5 نتیجه تدبیر در عملیات کربلای چهار بودگفت : عملیات کربلای 5 یکی از پیچیده ترین عملیات های کشور بود به گونه ای که اسرای اسیر شده در این عملیان از 110 یگان عملیاتی دشمن گرفته شده بود.

این مقام مسئول با بیان این که انتقاد ها باید در یک فضای آرام و با تعامل مطرح شود افزود: اغتشاشات اخیر با هدایت و راهنمایی دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و صهیونیسم و منافقین و گرانی ها و مشکلات کشور بهانه ای برای براندازی نظام اسلامی بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ملت ایران با بصیرت و آگاهی بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار