در گفت‌وگو با پانا

معاون سازمان حفاظت محیط زیست: تعطیلی یک‌ماهه مدارس هفته آینده در هیأت دولت مطرح می‌شود

​تهران (پانا) - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که هنوز برای موضوع تعطیلی یک‌ماهه مدارس مصوبه‌ای وجود ندارد و قرار است هفته آینده در هیأت دولت مطرح و جمع‌بندی شود.

کد مطلب: ۷۰۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

مسعود تجریشی در گفت‌وگو با پانا گفت: موضوع تعطیلی یک‌ماهه مدارس به دلیل آلودگی هوا از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در هیأت دولت مطرح شده است و هنوز مصوبه‌ای برای این موضوع در دولت وجود ندارد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: احتمال می‌دهم موضوع تعطیلی یک‌ماهه مدارس هفته آینده در هیأت دولت مطرح و جمع‌بندی شود.

اواخر دولت یازدهم، معصومه ابتکار رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست طرح «تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در فصل پاییز» را برای کاهش آلودگی هوای تهران مطرح کرد و هیأت دولت آن را به عنوان یکی از مواد لایحه هوای پاک تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد اما با مخالفت نمایندگان مجلس روبرو شد.

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اخیرا در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: محیط زیست طرحی را ارائه کرد تا کلاس‌های درس دانش‌آموزان در استان‌های شمالی، مناطق سردسیر و تهران یک‌ماه زودتر آغاز شود و در مقابل یک‌ماه در زمستان تعطیلی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار