از سوی وزیر آموزش و پرورش مطرح شد:

کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان

وزیر آموزش و پرورش با صدور تقدیر نامه ای کسب رتبه برتر کشور از حیث عملکرد دبیرخانه را، به دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی تبریک گفت.

کد مطلب: ۷۰۲۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، در متن تقدیرنامه سید محمد بطحایی به مدیر کل و دبیر شورای آموزش و پرورش استان آمده است: آموزش و پرورش به مثابه یک نهاد اجتماعی به سبب عمومیت داشتن و گستردگی، برای پیشبرد اهداف خود در جامعه نیازمند همکاری و مشارکت نهادها و عوامل سهیم و موثر است.
وی در ادامه آورده است: بخش ها و حوزه های مختلف جامعه با وجود تفاوت در اهداف؛ در راستای انسجام اجتماعی حرکت می نمایند، از این رو «انسجام اجتماعی» اصل حاکم بر همه فرایندهای تربیت است.
بطحایی در بخش دیگری از تقدیرنامه خطاب به عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش استان آورده است: تبلور مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی در امر تعلیم و تربیت را می توان در شوراهای آموزش و پرورش، با حضور اصلی ترین مقام اجرایی، امام جمعه، دولتمردان، صاحب نظران، نخبگان، اساتید دانشگاه و نمایندگان اولیای دانش آموزان شاهد بود.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرده است: از آنجایی که بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان ها در سال 95 و مدیریت خوب و تعامل مدبرانه، موفق به کسب رتبه برتر از حیث بهترین عملکرد دبیر خانه شده اید، به مناسبت گرامیداشت قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، از تدابیر و اهتمام شایسته جناب عالی و سایر اعضای شورا در بهره گیری شایسته از ظرفیت قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش تشکر و قدر دانی می نمایم.
وی در پایان ذکر کرده است: توفیق روز افزونتان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای آموزش و پرورش کشورمان از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار