تشکیل کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش نطنز:

هدایت تحصیلی از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش نطنز است

مدیر آموزش و پرورش نطنز شرایط منطقه، نیازها، استعداد و علاقه دانش آموزان را از جمله عوامل موثر در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته عنوان نمود و یادآور شد موضوع هدایت تحصیلی از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است و باید در اولویت اجرا و اقدام قرار گیرد و منجر به توسعه متوازن رشته ها شود.

کد مطلب: ۷۰۲۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز کمیته هدایت تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش نطنز با حضور مدیر ، معاون پرورشی و آموزشی و کارشناسان در اتاق مدیریت برگزار گردید.

چاوش پور در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و کارشناسان اهمیت هدایت تحصیلی دقیق دانش آموزان و توجیه خانواده ها را مهم برشمرد . وی شرایط منطقه، نیازها، استعداد و علاقه دانش آموزان را از جمله عوامل موثر در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته عنوان نمود و یادآور شد موضوع هدایت تحصیلی از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است و باید در اولویت اجرا و اقدام قرار گیرد و منجر به توسعه متوازن رشته ها شود.

در ادامه حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت : هدایت تحصیلی کارشناسی شده و رعایت نکات لازم باعث رشد و پیشرفت تحصیلی، جلوگیری از ترک تحصیل و... خواهد شد.

حسینی خاطر نشان کرد : حضور مشاوران و تلاش و برنامه ریزی و توجه مدیران در راستای هدایت تحصیلی دانش آموز، کمتر از توجه و نقش یک خانواده دلسوز برای آن دانش آموز نیست و چه بسا موثرتر هم باشد.بنابراین در کنار در نظر گرفتن علاقه و تمایل دانش آموزان استعداد آنان را در نظر گرفته و تا آنجا که امکان دارد مورد ارزیابی قراردهیم،چه بسا آینده دانش آموز در همین مرحله رقم خواهد خورد .

در ادامه جلسه خانم محمودی معاون آموزشی از دعوت مشاورین برتر کشوری ، توجیه والدین دانش آموزان ، برگزاری جلسات متعدد برای دانش اموزان و عواملی که در آینده دانش آموزان تاثیر گذار است مطالبی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار