لزوم برپایی کارگاه آموزشی با قابلیت تولید در چرداول

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چرداول بر لزوم برپایی کارگاه آموزشی با قابلیت تولید در چرداول تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، شهریار مرشدی اظهار داشت: تاکنون در زمینه کسب مهارت و حرفه آموزی برای ایجاد اشتغال زود بازده کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چرداول گفت: این فعالیت‌ها کافی نیست و باید تلاش شود بر اساس نیازی که در جامعه برای ایجاد شغل‌های جدید احساس می‌شود برنامه‌‌های بهتری انجام شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های برنامه ششم توسعه به منظور ایجاد شغل‌های جدید، در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و ... تلاش شده است و سعی ما این است که در سال آینده 15 حرفه جدید آموزش داده شود.

وی ادامه داد: به همین منظور طی یک قرارداد همکاری با بهزیستی، 8 دوره کلاس آموزشی در خصوص پرورش قارچ و فرش بافی انجام شده که تاکنون چهار دوره از این کلاس ها برگزار شده و تلاش می‌کنیم با همکاری بیشتر سایر نهاد ها و ادارات دیگر( سپاه، کمیته امداد، بهزیستی ...) و با هم افزایی آنان ضمن تشکیل کلاس های بیشتر، میزان هزینه نیز به نصف کاهش یابد.

مرشدی در پایان عنوان کرد: به دنبال نیاز سنجی بخش‌های مختلف شهرستان برای راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در زمینه مشاغلی هستیم که قابلیت تولید در شهرستان را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار