میزبانی پیست دیزین از حدود ۱۱ هزار توریست ورزشی خارجی در سال 95

مدیر پیست اسکی بین‌المللی دیزین با بیان اینکه دو دستگاه برف‌ساز برای پیست دیزین خریداری شد اظهار کرد: پیست دیزین در سال گذشته از حدود ۱۱ هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد و بسته به نزدیکی فصل زمستان این افراد بیشتر می‌شوند.

کد مطلب: ۷۰۱۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج عبدالرضا آژیر مدیر پیست اسکی بین‌المللی دیزین با بیان اینکه دو دستگاه برف‌ساز برای پیست دیزین خریداری شد اظهار کرد: پیست دیزین در سال گذشته از حدود ۱۱ هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد و بسته به نزدیکی فصل زمستان این افراد بیشتر می‌شوند.

وی با اشاره به وضعیت بارش برف در پیست دیزین، افزود: بارش مختصری در پیست دیزین شروع شده است ولی از نظر قوانین فنی اسکی هنوز پیست با توجه به میزان برف مساعد بازگشایی و اعلام عمومی نیست.

مدیر پیست اسکی بین‌المللی دیزین گفت: بارش برف باید در سطحی باشد که سنگ‌ها برای اسکی بازی ایجاد خطر نکند و برف سطح زمین را بپوشاند و مقدار برف به میزانی نیست که استفاده ورزشی شود ولی امیدواریم با بارش برف امروز پیست به سطح مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه دو دستگاه برف ساز برای پیست دیزین خریداری شد، ادامه داد: یک دستگاه برف‌ساز در حال کار است و یک دستگاه نیز به زودی شروع به فعالیت می‌کند و این دستگاه‌ها که قابلیت حمل دارند کمک زیادی به پیست دیزین می‌کنند و هم اکنون پیست فعالیت خصوصی نیز ندارد.

آزیر عنوان کرد: مسابقات آسیایی و پاراآسیایی در دو رشته اسکی اسنوبرد و آلپاین در بهمن و اسفند در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود و مسابقات داخلی و انتخابی تیم ملی نیز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هتل دیزین با تغییراتی مثبت 4 ستاره شد، تصریح کرد: پیست دیزین در سال گذشته از حدود 11 هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد و از کشورهای مختلف نیز حضور داشتند و بسته به نزدیکی فصل زمستان این افراد بیشتر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار