ارزیابی سلامت بیش از 29 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان همدان

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از ارزیابی بیش از 29 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان‌های استان در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی خزاعی گفت: بر اساس آخرین آمار از بین 29 هزار و 528 نوآموز بدو ورود به دبستان استان همدان، سلامت 25 هزار و 888 نوآموز تأیید شده که پس از انجام معاينات و ثبت در سامانه سنجش به مدارس عادي معرفي شدند و تعداد 3640 نوآموز نیز به مرحله تخصصی ارجاع داده شدند.

خزاعی افزود: از مجموع 3هزار و 640 نوآموز ارجاع شده به مرحله تخصصی، هزار و 196 نفر مشکل بینایی، 349 نفر مشکل شنوایی و2هزار و 95 نفر مشکل آمادگی تحصیلی داشته اند كه جهت ارزيابي هاي تخصصي به كارشناسان ذیربط ارجاع داده شده اند.

وی گفت: امسال 20 پایگاه ثابت و سیار، سنجش و ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان را انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی دانش آموزان عشایر، عوامل اجرایی پایگاه سنجش عشایری 63 نفر دانش آموز در مناطق عشایری را مورد ارزیابی قرار دادند.

خزاعی با اشاره به جهش تحصیلی دانش آموزان، گفت: از تعداد 118 نفر دانش آموز متقاضی استفاده از بند "ب"ماده 18 آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی سال 96، صلاحیت تحصیلی و روانی تعداد 52 نفر دانش آموز ساعی و برجسته مقطع ابتدایی تایید و مجوز شرکت در آزمون جهش تحصیلی را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار