در گفت‌وگو با پانا

کیهانی: افرادی که شانس مدال نداشته باشند به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شوند

تهران (پانا)- رئیس فدراسیون دوومیدانی آخرین وضعیت تیم‌های ملی در آستانه مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضعیت دوومیدانی کاران و همچنین کسب میزبانی ایران برای مسابقات داخل سالن آسیا گفت: خدا را شکر وضعیت دوومیدانی کاران همه خوب پیش می‌رود، دوومیدانی کاران ما از مدت‌ها قبل در اردوی تیم ملی حضور دارند . حسن تفتیان در فرانسه، کیوان قنبرزاده در روسیه زیر نظر بهترین مربی پرش دنیا، احسان حدادی و ثمری هم در کیش و همچنین حسین کیهانی و مرادی در شهرکرد زیر نظر سجاد مرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و خدا را شکر وضعیت همه خوب است .

وی ادامه داد: ما برای هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن رایزنی‌های زیادی با کنفدراسیون آسیا داشتیم و قرار بر این شد که این دوره میزبانی را بر عهده بگیریم؛ تجهیزات مسابقه را از چین و بلژیک تهیه کردیم. مجموعه ورزشی آفتاب را که کمی نیاز به تعمیر داشت، در حال بازسازی هستیم و خدا را شکر اوضاع برای میزبانی ایران در روزهای 12 تا چهاردهم بهمن فراهم است . در این چند وقت هم هفت‌کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و با توجه به اینکه ایران یکی از قدرت‌های برتر آسیاست ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تیم ملی در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را بگیرد .

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: برنامه ما برای حضور در مسابقات جاکارتا از چندین ماه قبل آغاز شده و خدا را شکر توانستیم در شهریور ماه به ترکیب اصلی تیم برسیم. هدف ما در جاکارتا کسب مدال است و افرادی که از این شرایط برخوردار نیستند و از شانس کسب مدال دور هستند جایی در ترکیب تیم ندارند و ممکن است خط بخورند. به هر حال همه چیز زیر نظر ماست، ما با یک مربی اوکراینی رایزنی کردیم تا به ایران بیاید و با رضا مقدم کار کند، همچنین برای محمد صمیمی و بهنام شیری مربی خارجی در نظر گرفته‌ایم تا از بین این دو نفر یک نفر به‌عنوان ورزشکار برتر انتخاب شوند .

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌بینید همگی سخت در تلاش هستند و حس رقابت بین آن‌ها خیلی زیاد است تا بهترین نتیجه را کسب کند، البته بانوان ما هم در تلاش هستند و آن‌ها هم امیدوارند در مسابقات داخل سالن و همچنین جاکارتا حضور موفق داشته باشند و فدراسیون هم به فراخور برنامه‌های آن‌ها امکانات لازم را در اختیارشان گذاشته است .

کیهانی در پایان به انتخابات کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: به نظرم مهم‌ترین انتخابات ورزش ایران همین انتخابات کمیته است و باید کسانی انتخاب شوند که ورزش المپیک را جز اولویت‌ها بدانند و رسیدگی‌های لازم را انجام دهند امیدوارم که بهترین نفرات انتخاب شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار