مدیرکل استاندارد اردبیل خبرداد:

اجرای طرح هماهنگ استاندارد در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: طرح اجرای هماهنگ استاندارد به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی در سازمان ملی استاندارد و به منظور استانداردسازی ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه در بازار اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

هاشم علایی در جلسه بررسی روند اجرای طرح طاها در اردبیل گفت: در قالب طرح اجرای هماهنگ استاندارد یا طاها به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی در سازمان ملی استاندارد و به منظور استانداردسازی ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه از طریق کنترل کیفیت اقلام موجود در بازار، دو هزار و ۸۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده و کارشناسان حقیقی استاندارد انجام شده است .

وی تصریح کرد: تعداد ۱۶۸ مورد نمونه‌برداری نیز از مراکز عرضه و فروش کالا در زمینه‌های صنایع غذایی، لبنیات، شوینده‌ها، رنگ‌ها، لوازم خودرو و برخی کالاهای دیگر در راستای اجرای طرح طاها انجام یافته و نیز از نمونه‌های طرح طاها تعداد ۲۲۴ مورد آزمون صورت گرفته است .

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری بخش تصدی‌گری با هماهنگی و همکاری شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و بازرسان اداره کل استاندارد، این بازرسی‌ها انجام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار