مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نطنز معرفی گردید:

آموزش و پرورش یکی از مقدس ترین، ارزشمندترین و خطیرترین وزارتخانه ها در کشور است

مدیر جدید آموزش و پرورش نطنز گفت : بنده عضوی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش نطنز هستم و امیدوارم در کنار همکاران آموزش و پرورش شهرستان بتوانیم گام هایی در جهت اعتلای آموزش وپرورش شهرستان برداریم.

کد مطلب: ۷۰۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش نطنز با حضور امام جمعه ،پناهی معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش نطنز ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ، بازنشستگان ، همکاران ، مدیران ، اعضای انجمن اولیا و مربیان در کانون شهید مطهری برگزار گردید.

در این مراسم امام جمعه نطنز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ماهه جناب آقای محمودی گفت: آموزش و پرورش یکی از مقدس ترین، ارزشمندترین و خطیرترین وزارتخانه در کشور است و همه وزارتخانه ها از صفر تا صد مدیون این وزارت پر خیر و برکت و مقدس هستند .

حجت الاسلام روح الله امینی با بیان این که خاستگاه همه انسان های بزرگ در حوزه های مختلف، برعهده این وزارتخانه است، افزود: بالاترین مقام در آموزه های دینی به معلمان اختصاص دارد، معلمی به عنوان شغل انبیا معرفی شده است و جامعه برای علم، معلم و اهل علم حریم و حرمت قائل است .

وی با بیان اینکه حق تعلیم و تربیت و ارزش معلمان در جامعه به صورت شایسته و بایسته ادا نشده است، گفت: معلمی شغل دشواری است چرا که هم خود معلمان باید به آموزه های خود پایبند باشند و هم در مراحل بعد دانش آموزان را تعلیم دهند .

امام جمعه نطنز تاکید کرد: هر کجا که معلم و آموزش و پرورش با دلسوزی عمل کرد مردم در آن شهر و دیار موفق بوده اند و هر کجا که بی توجهی شده است به همراه آن مشکلات هم وارد جامعه شده است .

در ادامه یوسف حسنی فرماندار نطنز اظهار کرد: با همکاری مسئولان در مدت مسئولیت علیرضا محمودی در آموزش و پرورش نطنز شاهد تغییرات مثبت و اقدامات بسیار خوبی بودیم و با تلاش نماینده شهرستان در مجلس شوای اسلامی در خصوص تجهیزات و مجوزها، بسیار خوب عمل شد .

فرماندار نطنز به حوزه آموزشی وپرورشی ، تجهیزات و همچنین ساماندهی امور اشاره کرد و افزود: هر مدیری که در مسئولیت آموزش و پرورش قرار بگیرد دغدغه آموزش و کار کردن را دارد و گرایش های سیاسی و مسائل دیگر را وارد حوزه تدریس نمی کند .

وی به پتانسیل خوب شهرستان نطنز در موارد مختلف از جمله وجود انجمن خیران مدرسه ساز و همکاری با مدیران در این زمینه اشاره کرد و از همکاری و مساعدت مجموعه مدیران و کارشناسان مدارس، معاون آموزشی و دیگر مسئولان در مدت تصدی مسئولیت توسط محمودی قدردانی و آمادگی فرمانداری برای همکاری با مدیر جدید را اعلام کرد.

در ادامه علیرضا محمودی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان نطنز با قدردانی از اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و زحمات همکاران در طی این مدت ، در باب آموزش و پرورش و فعالیت های خود در شهرستان نطنز مطالبی ارائه نمود .

مدیر سابق اداره آموزش و پرورش نطنز در ادامه این مراسم آموزش و پرورش را مهم ترین نهاد فرهنگی و اصلی ترین پایگاه مردمی اعلام کرد و افزود: اشاعه قانون پذیری، مسئولیت جویی از رسالت های اصلی این نهاد است.

علیرضا محمودی با بیان اینکه آموزش و پرورش نطنز در حوزه آموزش، پرورش و عمران بسیار خوب عمل کرده است، گفت: با وجود مشکلات فراوان کسب این موفقیت ها بسیار مهم و حائزاهمیت است.

وی افزود: یکی از سیاست هایی که دنبال می کردیم همکاری با تمامی ادارات شهرستان بود که بتوانیم از امکانات هم دیگری استفاده کنیم در جهت رشد اعتلای فرهنگی شهر و به نظر هم موفق بودیم

وی با بیان اینکه در مسیر فعالیت ها از خیرین و معتمدین مشورت می گرفتیم و انصافا همکاری خوبی داشتند گفت: مردم ما مردمی همراه و همدلی هستند و وضعیت دولت و کمبود بودجه را درک می کردند و در پروژه های عمرانی بسیار کمک کردند

چاوش پورمدیر جدید آموزش و پرورش نطنز گفت : بنده عضوی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش نطنز هستم و امیدوارم در کنار همکاران آموزش و پرورش شهرستان بتوانیم گام هایی در جهت اعتلای آموزش وپرورش شهرستان برداریم .

وی اولویت کاری خود را در حوزه پرورشی و برگزاری نماز جماعت در مدارس دانست و گفت اگر بخواهیم جوانان و دانش آموزان ما در برابر آسیب های اجتماعی و فضای مجازی مصون بمانند باید فریضه الهی نماز در آنها نهادینه گردد.

مدیر آموزش و پرورش نطنز با اشاره به آیه 45 سوره عنکبوت به جایگاه رفیع نماز در جامعه مطالبی را عنوان نمود.

چاوش پور از همه مسئولین درخواست نمود تا یار و یاور مجموعه اموزش و پرورش در اجرای برنامه های مختلف آموزشی ، پرورشی ، عمرانی و همچنین توسعه و بهبود نظام آموزشی ، اجرای مطلوب نظام 3-3-6 و توسعه فرهنگ پژوهشی در بین همکاران و دانش اموزان باشند.

وی در پایان از کلیه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ، همکاری های و مساعدت های مسئولین استان و شهرستان ، جامعه بزرگ فرهنگیان و بازنشستگان که با اموزش و پرورش شهرستان نهایت همکاری و مساعدت را داشتند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار