جایزه ملی مدیریت انرژی به سیمان سبز دیلمان تعلق گرفت

سرپرست تیم مدیریت سیمان گیلان سبز دیلمان گفت: صنایع سیمان سبز دیلمان، جایزه ملی مدیریت انرژی سومین دوره ارزیابی چند منظوره صنایع برتر کشور در حوزه انرژی را دریافت کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مجتبی داداشی افزود: اهدای جایزه ملی مدیریت انرژی برای سومین دوره در ایران با ارزیابی های چند منظوره محوری و حضوری در تمامی صنایع برتر حوزه انرژی توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور انجام می گیرد که در این روند، عملکرد سیستم های مدیریت انرژی پیاده سازی شده چند سال متوالی صنایع کنترل می شود و صنایع سیمان سبز دیلمان توانست این افتخار ملی را کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: دریافت تقدیرنامه کارخانه اول ایران در شاخص بهبود عملکرد انرژی EPH در سه سال منتهی به سال 1396 به دلیل بهترین پیاده سازی سیستم های مدیریتی و اجرایی ، انرژی و محیط زیست بین صنایع کشور نیز از افتخارات این واحد صنعتی در گیلان در این ارزیابی بود.
داداشی اظهار داشت: سیمان گیلان سبز دیلمان به نمایندگی از صنعت سیمان کشور و تمامی صنایع کوچک و بزرگ استان و شهرستان سیاهکل در اولین سال حضور خود در بزرگترین رقابت صنعتی کشور این جایزه ملی را با همت سیستم مدیریتی، چندین سال کار مدون و برنامه ریزی شده و همکاری با سازمان های بین المللی و داخلی و قرارگرفتن در لیست موفق ترین سازمان های حوزه انرژی ایران بین 28 کارخانه برتر صنعت کشور بدست آورد .
وی یادآور شد: این واحد توانست تقدیرنامه و لوح برترین صنعت ایران و بالاترین شاخص بهبود دهی عملکرد انرژی بین تمامی صنایع انرژی کشور را به خود اختصاص دهد.
داداشی گفت: این جایزه با همکاری و حمایت نهادهای اصلی سیاستگزاری و نظارت کشور در امر انرژی شامل ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نیرو ، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، سازمان بهره وری انرژی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران طراحی و اجرا شده است.
وی تصریح کرد: در این دوره نیز همانند دوره های قبل ده ها شرکت بزرگ ایران از صنایع مختلف از تمامی استان های کشور مورد ارزیابی های چندمنظوره قرار گرفتند.
شرکت سیمان گیلان سبز دیلمان در سال ۱۳۸۱ به منظور احداث کارخانه تولید سیمان خاکستری (پرتلند) در منطقه دیلمان تاسیس شد. ظرفیت روزانه این واحد، 2 هزار و 400 تن است که با عنایت به کیفیت ممتاز سیمان و موقعیت مناسب آن، مورد توجه مشتریان در بازارهای هدف داخلی و خارجی بویژه در حوزه کشورهای همسود ( CIS) با نام تجاری و انحصاری سیمان دیلمان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار