مدیرعامل آب و فاضلاب اسلامشهر خبر داد :

نصب شیرآلات شستشو و تخلیه رسوبات در نقاط کور خطوط توزیع آبفای اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-مدیرعامل آب و فاضلاب اسلامشهر از نصب شیرآلات شستشو و تخلیه رسوبات در نقاط کور خطوط توزیع آبفای شهرستان با هدف ارتقا آب رسانی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، شفاء نظرپور در این رابطه اظهار داشت : بخش قابل توجه و حداکثری آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین در اسلامشهر و شهرهای تابعه ااسلامشهراز طریق آب های استحصالی از چاه ها تامین و توزیع می شود .

وی افزود: همین عامل باعث ته نشینی رسوبات حاصله از آب موجود در خطوط و شبکه های توزیع شده و موجب بروز مشکلاتی در زمینه کیفیت آب شرب می شود، بنابراین در همین راستا و به منظور شستشو و تخلیه این رسوبات و ارتقاء کیفی آب تعدادی شیرآلات تخلیه رسوبات در نقاط مختلف نصب و راه اندازی شد .

مدیرعامل آب و فاضلاب اسلامشهر یادآور شد: این شیرآلات در اقطار ۸۰ ، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلی متری و به تعداد ۸ مورد در نقاط کور خطوط انتقال و با استفاده از اعتبارات داخلی جاری در نقاط کور خطوط انتقال و شبکه های توزیع اسلامشهر که دارای مشکلات کیفی آب شرب بوده است نصب و راه اندازی شده است .

وی با اشاره به این که این عملیات همچنان در حال انجام است، اظهار داشت : موضوع شستشوی خطوط و تخلیه رسوبات شبکه های آب رسانی همچنان در دستور کار قرار دارد و مطالعات لازم جهت اجرای این طرح در سطح شهر انجام شده و مطابق با اولویت بندی و برنامه زمانبندی شده اجرایی خواهد شد و انتظار داریم با روند فعلی و مطابق برنامه زمانبندی شده کل این عملیات حداکثر ظرف سالجاری به اتمام و بهره بردای برسد .

شایان ذکر است : آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین در شهرستان اسلامشهر با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می گردد و مقدمات لازم از جمله حفاری چاه جدید و تجهیز و به روز رسانی چاههای موجو در خصوص استمرار وضعیت فعلی و تامین مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین مخصوصا برای فصول گرم و ایام پیک مصرف آب فراهم شده است.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار