در شب زادروز دکتر افشین یداللهی؛

«سالار عقیلی» مهمان برنامه ساعت 25 می شود

تهران(پانا) – در برنامه امشب ساعت 25 که مصادف با زادروز دکتر افشین یداللهی است، سالار عقیلی مهمان این برنامه می شود.

کد مطلب: ۷۰۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

برنامه موسیقی «ساعت 25» این هفته 21 دی ماه در شب زادروز دکتر افشین یداللهی میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی اصیل کشورمان است، این برنامه همچون روال هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت 00:30 بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

در این برنامه یادوارهه ای از دکتر افشین یداللهی، گزارشی از ضبط موسیقی فیلم «پیشونی سفید» به کارگردانی سید جواد هاشمی و آهنگسازی بهنام صبوحی، گزارش از تمرین ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، گفت و گوی ویژه با مهدی ایوبی ترانه سرا و بخش اخبار و اتفاقات موسیقی و ... را شاهد هستیم.

همچنین بخشی ویژه با عنوان نقد آلبوم های موسیقی آماده شده است که از این هفته در برنامه شاهد پخش آن خواهیم بود. در شب زادروز دکتر افشین یداللهی بخش هایی نیز به عنوان یادبودی از این هنرمند پخش می شود. موسیقی تصویری از آثار ایشان و ...

عوامل و دست اندرکاران برنامه «ساعت 25»؛ مجری کارشناس امیرحسین مدرس، تهیه کننده محمود محمودی، سردبیر و نویسنده زهرا صفایی، مدیر تولید مسعود صنم، گزارشگر امیرحسین کاکایی، تصویر بردار حبیب عباسی، دستیار تصویر بردار ایرج بهرام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار