مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبرداد:

افتتاح ۳۱ مدرسه خیرساز در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا به امروز ۳۱ مدرسه خیرساز در استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۱۲ مدرسه دیگر نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

دولت لطفی در آئین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای خلخال اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ تا به امروز ۱۵۴ کلاس درس تحت عنوان ۳۱ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز استان احداث و تحویل آموزش و پرورش استان شده که تا پایان سال نیز ۱۲ مدرسه دیگر در قالب ۴۹ کلاس درس تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .

وی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های آموزشی خیرساز در استان از اولویت جدی برای بهره‌برداری کامل برخوردارند، افزود: برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که در همین راستا عملیات اجرایی ۱۸ مدرسه در قالب ۷۷ کلاس درس نیز در سطح استان به ویژه در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده آغاز شده که تا سال آینده افتتاح می‌شود .

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به افتتاح مدرسه خیرساز روستای طولش در خلخال نیز گفت: تاکنون ۲۱ مدرسه در قالب ۱۰۳ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان خلخال احداث و تحویل آموزش و پرورش مناطق سه‌گانه این شهرستان شده است که در واقع این مدرسه نیز با مشارکت صد درصدی خیران احداث و امروز شاهد افتتاح آن هستیم .

لطفی از اختصاص اعتبارات برای نوسازی و تجهیز مدارس در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: امسال برای تجهیز و نوسازی مدارس بافت فرسوده سطح استان اعتبارات خوبی اختصاص یافت که در همین رابطه به مدارس فرسوده خلخال ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد .

وی اظهار کرد: اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بمانند همیشه در احداث مدارس جدید و حل مشکل فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی یاری‌گر نوسازی مدارس بودند که نیاز است در این راستا تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار