معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برگزاری یادواره کشوری محسن حججی، شهید مدافع حرم

کرمان(پانا) - معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از برگزاری یادواره کشوری شهید مدافع حرم، محسن حججی توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا دعاگویی با اعلام این خبر افزود: نخستین یادواره شهید حججی با شعار "هنرجوی دیروز، هنر آموز مدافع حرم امروز" توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی گفت: از علاقه مندان به شرکت در این یادواره ملی دعوت می شود آثار خود را با محوریت شهید حججی شامل: متن یک درس برای کتاب فارسی پایه دوازدهم، مقاله، کتاب، شعر، نقاشی، عکس، فیلم و .....حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دعاگویی تصريح كرد: آثار می بایست به دبیرخانه همایش به نشانی: تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر شمالی، ساختمان شماره 4 وزارت آموزش و پرورش (شهید موسوی)، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، کد پستی 1584747359 ارسال شود تا پس از بررسی، از صاحبان آثار برگزیده طی مراسمی به نحوی شایسته تجلیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با برگزاری یادواره شهید حججی در نظر دارد یاد و نام شهیدان والامقام مقاومت و مدافع حرم را در کتاب های درسی ثبت کند.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن های 9-88831161-021 و 88490595-021 ، نمابر 88309265-021 و نشانی رایانامه oerp@Roshd.ir در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار