مدیر آموزش و پرورش سقز:

نگرش و باور مدیران نسبت به پروسه هدایت تحصیلی، در اجرای آن بسیار مهم است

مدیر آموزش و پرورش سقز در اولین جلسه کمیته ستادی هدایت تحصیلی سال تحصیلی 97-96 شهرستان گفت: نگرش و باور مدیران نسبت به پروسه هدایت تحصیلی و عوامل تأثیرگذار در اجرای آن بسیار مهم است.

کد مطلب: ۷۰۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، اولین نشست کمیته ستادی هدایت تحصیلی سال تحصیلی 97-96 سقز حضور مدیر آموزش و پرورش، جمعی از معاونین و کارشناسان اداری تشکیل شد.

سید رحمان سیدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در این جلسه با اشاره به این که تجارب و نقاط ضعف و قوت اجرای برنامه هدایت تحصیلی در سنوات قبل باید بیشتر مد نظر مجریان هدایت تحصیلی قرار گیرد، گفت: با عنایت به ضرورت امر و تأثیر واضح هدایت تحصیلی بر آینده و نگرش و علائق دانش آموزان، لازم است که با هماهنگی بیشتر و با حساسیت مضاعف بر نحوه اطلاع رسانی و توجیه دانش آموزان و اولیا برای ایجاد وحدت رویه و مساوات در این زمینه نظارت و حمایت اعمال شود.

سید رحمان سیدیان با تأکید بر این که نگاه و باور کلیه مدیران و مجریان در برنامه هدایت تحصیلی، به عنوان یک برنامه حیاتی و ضروری موثر است، افزود: نگرش و باور مدیران نسبت به پروسه هدایت تحصیلی و اجرای بند بند مفاد و عوامل تأثیرگذار در اجرای بهینه آن بسیار مهم است.

وی بر مستند سازی آثار فعالیت های هر بخش در زمینه هدایت تحصیلی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: از بدو شکل گیری و آگاه سازی اولیا و دانش آموزان باید موارد ضروری و قابل رصد به صورت مستند و قابل ارزیابی طبقه بندی شده و به سهولت در دسترس قرار گیرد تا در نشست های تحلیلی به راحتی قابل استناد باشد.

لازم به ذکر است که باقی حسنی، کارشناس مشاوره اداره در این نشست به صورت مصوّر به توضیح و یادآوری مراحل و موارد مهم و ضروری در ابعاد مختلف هدایت تحصیلی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار