بازدید حوزه تربیت بدنی و سلامت اداره کل از مدارس منطقه پیربکران

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ساعت درس تربیت بدنی و اجرای صحیح این ساعت در مدارس از امورات و موضوعات مهم حوزه تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۷۰۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه باقری رئیس اداره مراقب در برابر آسیب های اجتماعی، عباسی رئیس اداره سلامت وطحانیان کارشناس تربیت بدنی ، مدارس ابن سینا، بدر و آزادی را مورد بازدید خود قرار دادند.

قبل از بازدید از مدارس و در آغاز دیدار رئیس اداره ضمن معرفی منطقه، گزارشی از فعالیت های اداره در راستای طرح کرامت برای اولیا، دانش آموزان و مربیان در سطح منطقه ارائه کرد و به توضیح عملکرد و اجرای مسابقات مختلف در حوزه تربیت بدنی و پیش بینی دوره کوتاه مدت سفیران سلامت در حوزه سلامت پرداخت.

در ادامه رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن اشاره به رتبه 3 حوزه سلامت اداره آموزش و پرورش پیربکران در سطح استان گفت: این رتبه نشان دهنده تلاش همکاران در منطقه بوده است. وی با توجه به پایلوت بودن منطقه پیربکران در اجرای طرح کرامت، اقدامات اداره آموزش و پرورش را در راستای این طرح خوب و مؤثراعلام کرد.

معاون اداره کل استان افزود: ساعت درس تربیت بدنی و اجرای صحیح این ساعت در مدارس از امورات و موضوعات مهم حوزه تربیت بدنی است.

باقری در آغازین ساعت دیدار خود با رئیس اداره در جمع حاضرین گفت: خوشبختانه مردم این بخش قدر زحمات مدیر پرتلاش را می دانند و از آنها حمایت می کنند. حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه پیربکران خوب درخشید و در همه دستگاه ها از جانب استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان ها اعلام شد که مهمترین دستگاه در اجرای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش بوده است. وی در ادامه به طرح توانمندسازی پایه دهم و یازدهم تاکید کرد و از قسمت مشاوره اداره درخواست کرد در بحث آسیب های اجتماعی با کارشناس مربوطه همکاری کند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و همراهان بعد از بازدید از مدارس، در جلسه بازخورد خود که در مرکز آموزشی رفاهی چمرود برگزار شد، به فرهنگ سازی درس تربیت بدنی بین اولیای دانش آموزان، ایمن سازی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید، هماهنگی مدارس با کارشناس سلامت اداره جهت دعوت از مدرسین از ادارات بهزیستی و شبکه بهداشت وعدم در اختیار گذاشتن آمار و اطلاعات مدارس توسط مدیران به دیگر ادارات بدون هماهنگی با اداره آموزش و پرورش به همکاران حوزه تربیت بدنی و سلامت تاکید کردند.

گفتنی است بعد از بازدید از مدارس، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اتفاق همکاران اداره تربیت بدنی و سلامت، رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران و همکاران حوزه تربیت بدنی از آثار تاریخی شهر پیربکران بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار