رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد:

۱۸ کارگاه صنایع دستی در شهرستان بویراحمد ایجاد شد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون در نقاط مختلف این شهرستان ۱۸ کارگاه تولید صنایع دستی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد مطلب: ۷۰۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین‌زاده در نشست با مدیر امور شعب بانک انصار استان اظهار داشت: به طور حتم در صورت حمایت‌ بانک‌های عامل با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در بخش صنایع دستی و گردشگری شاهد توسعه بیش از پیش استان هستیم.

وی با بیان اینکه ایجاد سرمایه گذاری‌های بزرگ با حمایت بانک‌های عامل از جمله انصار در دستور کار است، عنوان کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون در نقاط مختلف شهرستان بویراحمد 18 کارگاه تولید صنایع دستی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

حسین‌زاده ایجاد اشتغال را یکی از اولویت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: به طور حتم این هدف بدون حمایت همه جانبه بانک‌هاتی عامل محقق نمی‌شود.

مدیر شعب امور بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بانک انصار به‌دنبال ترویج بانکداری اسلامی در استان بوده و تنها بانکی است که نماینده ولی‌فقیه در امور شعب آن مستقر و بر امورات بانکداری اسلامی نظارت مستقیم دارد.

مهدی رئوفی با تاکید بر اینکه این بانک برای خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارد، ادامه داد: سال گذشته 500 میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

وی تاکید کرد: توسعه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور سرمایه گذار به جایی نمی‌رسد که بانک انصار در زمینه حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار