تخصیص ۲۶۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۴۱۷ پروژه عمرانی در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه: تعداد پروژه‎‌های عمرانی این شهرستان را ۴۱۷ پروژه اعلام کرد و گفت: امسال برای اجرای پروژه‌های عمرانی کرمانشاه ۲۶۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

کد مطلب: ۷۰۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فضل‌الله رنجبر امروز در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی کرمانشاه، اظهار داشت: همه پروژه‌های این شهرستان اعتبار دارند و مسئولین دستگاهها باید برای جذب کامل اعتبارات پروژه‌های عمرانی تلاش کنند.

رنجبر افزود: کارهای مربوط به جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی مسئولین حوزه شهرستان کرمانشاه با جدیت پیگیری شود و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و هر نوع کم کاری در این خصوص به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار کرمانشاه گفت: نظارت جدی بر جذب و هزینه کرد اعتبارات شهرستان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد و بازدیدها را برای نظارت جدی‌تر بیشتر خواهیم کرد.

رنجبر تعداد پروژه‎‌های عمرانی شهرستان کرمانشاه در سال جاری را ۴۱۷ پروژه اعلام کرد و گفت: امسال برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کرمانشاه ۲۶۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که این مبلغ غیر از اعتبارات ملی پروژه‌ها است.

وی گفت. پروژه آبشوران کرمانشاه اعتبار ملی دارد و این پروژه امسال ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد که کار آن در دو جبهه پل چوبی و پشت ساختمان دادگستری در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار