معاون شهردار تهران خبر داد

آغاز احداث ساختمان پلاسکوی جدید از ۲۹ دی ماه

تهران (پانا) - به گفته معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران عملیات احداث ساختمان جدید پلاسکو از ۲۹ دی ماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مهدی حجت در نشست خبری صبح امروز درخصوص سرانجام ساختمان پلاسکو گفت: ساخت پلاسکو در ۱۰ طبقه سطح و ۵ طبقه پارکینگ از ۲۹ دی‌ماه آغاز می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران افزود: در مورد ساختمان پلاسکو میزان تراکم طرح تفصیلی را به رسمیت شناختیم اما حقوق کسبه هم مهم است. همچنین بنیاد مستضعفان قول داده که پارکینگ پروانه که روبروی پلاسکو قرار دارد را تجهیز و کمبود را تأمین کند. همچنین بنیاد مستضعفان از پروژه LRT بهارستان نیز حمایت می‌کند.

حجت با انتقاد از روش ابداعی هولوگرام در مدیریت شهری اظهار کرد: هولوگرام یک روش ابداعی برای پرداخت بدهی‌های شهرداری بوده است. اصل ماجرا در تهاتر اشکالی ندارد اما روش فروش هولوگرام درست نیست.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از ۱۸ هزار میلیارد درآمد شهرداری حدود ۱۱ هزار میلیارد درآمد شهرداری از شهرسازی تأمین می‌شد، گفت: این یعنی تمام درآمد شهرداری از طریق صدور پروانه بوده است و شهرداری به روش آسان فروش تراکم و کسب درآمد از این طریق عادت کرده اما پول‌های خرد روی سطح شهر ریخته و می‌توان از روش‌های سخت، پول‌های بهتری درآورد.

وی در خصوص تخلف ساختمان پالادیوم در منطقه یک و ایجاد پل هوایی اختصاصی و زیرگذر نیز گفت: در خصوص این مجتمع، راه پس و پیش نداریم و قرار است شهرداری منطقه یک با مالک به توافق برسد تا با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر کار پیش رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار