دقایقی پیش:

راهپیمایی مردم زاهدان در پاسخ به اغتشاشات اخیر کشور برگزار شد

زاهدان (پانا) - مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه اغتشاش‌گران با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان در زاهدان برگزار شد

کد مطلب: ۷۰۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان ، مردم مومن و متعهد زاهدان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و حمایت قاطع خود را از نظام و رهبری اعلام داشتند.

مردم در این راهپیمایی با شعارهایی مانند "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال"، "مرگ بر فتنه‌گر" و غیره علاوه بر حمایت از مطالبه به‌حق مردم در موضوعات معیشتی، اشتغال و گرانی، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده است قابل توجه است.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف راهپیمایی منسجم خود را از میدان آزادی شهرستان زاهدان آغاز نمودند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون،فرهنگیان، دانش آموزان، جوانان و دانشگاهیان اساتید و کسبه بازاریان استان سیستان و بلوچستان ، حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار