در گفت‌وگو با پانا

درخشان: مشاوران به طارمی راهکار اشتباه می‌دهند

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس علت تصمیم طارمی به خروج از ایران را مشاوره‌های غلط به این بازیکن عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره قطعی شدن جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس گفت: واقعاً نمی‌دانم در مورد طارمی چه بگویم، معمولاً بازیکنی که برای تیمش این‌قدر حاشیه درست کرده است حداقل در نیم‌فصل می‌ماند تا دِینش را به تیم ادا کند نه اینکه فاز جدایی بگیرد. متأسفانه طارمی به این مسائل توجه نمی‌کند .

وی ادامه داد: این گرفتاری‌ها و محرومیت‌هایی که برای پرسپولیس به وجود آمد به خاطر کارهای او بود و حالا حقش است که بماند و دِینش را به تیمش ادا کند. البته او متأسفانه مشاوران خوبی ندارد و آن‌ها این راهکارهای اشتباه را پیش پایش می‌گذارند .

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شرایط تیم‌های دولتی و بدهی‌های هنگفت این تیم‌ها اظهار کرد: متأسفانه باشگاه‌های دولتی و خصوصی این روزها همه درگیر مسائل مالی هستند. قاعدتاً باشگاه‌های دولتی قدرت بیشتری دارند و خصوصی‌ها با توجه به اینکه اقتصاد پویایی ندارند رسماً پولی از فوتبال در نمی‌آورند و به همین روز به روز از نظر اقتصادی ضعیف‌تر می‌شوند و کار به جایی می‌رسد که تیم منحل می‌شود و تنها بازیکن و مربی ضربه می‌بینند. ما نمونه تیم‌هایی که همگی از نظر اقتصادی افول کردند و بعد از آن هم منحل شدند کم نداشتیم .

وی در مورد حق‌وحقوقش از نفت تهران گفت: هفته گذشته با دو نفر از دستیارهایم به فدراسیون فوتبال رفتیم و با کمیته تعیین وضعیت هم جلسه داشتیم. قرار بر این شد که از راه دوستانه حق‌وحقوق ما پرداخت شود و اگر این اتفاق نیفتاد از راه قانونی اقدام کنیم. واقعاً این انصاف نیست مربی‌هایی که در بدترین شرایط نفت را سرپا نگه داشتند حالا باید در چنین شرایطی قرار بگیرند و به حق و حقوقشان نرسند. به هرحال با باشگاه نفت و مدیران تازه‌اش قرار است جلسه بگذاریم و امیدواریم که در این مورد خیلی دوستانه مشکلات را حل کنیم .

درخشان در پایان به عملکرد پرسپولیس در لیگ اشاره کرد و گفت: هفته گذشته پرسپولیس مقابل نفت تساوی کرد که البته به نظرم نتیجه بدی نبود، فوتبال اتفاقات مختلفی دارد در این بازی هم هوادار وجود نداشت و به همین دلیل این نتیجه به دست آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار