تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای روستاییان استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) - استاندار بوشهر بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای روستاییان استان بوشهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه جهت‌گیری در جهان به سمت دانش و تکنولوژی روز است اظهار داشت: حوزه آی تی، نقش بی‌بدیلی در سلامت، اشتغال و امنیت پایدار دارد و تقویت این حوزه موجبات موفقیت و پیشرفت روزافزون است.
وی افزود: وزارت ارتباطات نقش روشنی‌بخشی و شفاف‌سازی دارد و در حوزه اشتغال نیز نقش این مجموعه غیر قابل انکار است.
استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت همدلی و همراهی مسئولان خاطر نشان کرد: همدلی موجب هم‌افزایی و پیشرفت در امور می‌شود و هر کجا، همدلی و همراهی نباشد، پیشرفت آسیب می‌بیند و هر زمان همدلی و هم‌افزایی بوده، پیشرفت نیز حاصل شده است.
گراوند با اشاره به پرداخت تسهیلات کم‌بهره به روستاییان برای ایجاد اشتغال پایدار تصریح کرد: پست‌بانک در اشتغال پایدار می‌تواند سنت‌شکنی کند.
وی بیان کرد: باید در چارچوبی که آیین‌نامه تعیین کرده، این تسهیلات در کمترین زمان و بدون مانع‌تراشی به افراد واجد شرایط پرداخت شود و مسئولان باید در این زمینه تسریع کنند و نظام اداری باید کمک کند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی هم باید در اجرای طرح‌ها دقت کنند تا ضمانت اجرایی داشته و انحراف نداشته باشند.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران نیز با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر گفت: آقای گراوند از مدیران خوشنام و پرکار کشور است و پله‌های ترقی را با شایستگی طی کرده و همواره منشا خیر و برکت بوده و خواهد بود.
علیرضا زرگوش با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم و دوازدهم برای ایجاد اشتغال روستایی افزود: دولت برای رونق و توسعه روستاها اقدامات مهمی انجام داده و در ایجاد اشتغال روستایی نیز اهتمام دارد.
وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها با مدیریت خوبی در حال انجام است و امیدواریم منجر به ایجاد مشاغل پایدار برای روستاییان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار