رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

شفاف‌سازی را باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر می‌خواهیم مردم به ما و دولتمردان اعتماد کنند باید شفاف عمل کرده و شفاف سازی را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم.

کد مطلب: ۷۰۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شکور اکبرنژاد در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: باید گزارشهای عملکرد و گزارش های مالی ما شفاف باشد و اگر در انجام وظایف و پیشبرد امور محدودیت و عذری داریم با صراحت این مسائل را با مردم در میان بگذراریم.

وی تولید ثروت، ایجاد اشتغال و بهبود شرایط زندگی مردم را از اولویت های اساسی دانست و گفت: امیدوارم دولتمردان و نظام به فکر تولید ثروت باشند.
اکبرنژاد در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز سال 2018 و برنامه های تبریز2018 اظهار کرد: خوشبختانه استاندار، شهردار و مسئولان استان در ارتباط با تبریز 2018 با همدلی کارها را جلو می‌برند و قطعا باید این رویداد سمت و سوی تولید ثروت در استان را به خود بگیرد و امیدواریم این فضا به ایجاد فضای تولید کار و ثروت کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش از مسئولان قطار شهری تبریز درخواست کرد نسبت به ارائه گزارش عملکرد و نحوه اجرای فازهای قطار شهری گزارشی ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار