مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خبر داد:

پیش‌بینی بارش برف و باران در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز بارش خفیف برف و باران در برخی از نقاط استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

علی دولتی‌مهربا اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی در طی روز گذشته در برخی از مناطق استان اردبیل شاهد ناپایداری‌های ضعیفی بودیم که منجر به ابرناکی آسمان و بارش‌های خفیف نیز شد .

وی افزود: با ورود سامانه ناپایدار جوی تا ظهر امروز انتظار وقوع مه موقتی و بارش‌های خفیف در برخی از مناطق وجود خواهد داشت .

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود که در این میان احتمال وزش بادهای نه چندان تند نیز وجود دارد .

دولتی‌مهر یادآور شد: برای امروز آسمان استان غالبا ابری بوده و بتدریج با کاهش میزان ابرناکی هوا مواجه خواهیم شد، هر چند در این میان احتمال بارش خفیف باران و برف نیز دور از انتظار نخواهد بود .

وی به آرام شدن وضعیت جوی استان از فردا اشاره کرد و گفت: برای روز دوشنبه، آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود و سرعت وزش باد در برخی از ساعات به صورت تند پیش‌بینی می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار