با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمان

کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه خیرساز در روستای شهرک طالقانی زرند زمین زده شد

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مدیران شهرستان زرند کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه خیرساز "شادروان علی‌محمدی " در روستای شهرک طالقانی شهرستان زرند به زمین زده شد.

کد مطلب: ۷۰۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد محسن بیگی دراین مراسم گفت: تعلیم و تربیت جزء جدایی ناپذیر همه عصرها، زمان ها، مکان ها و تاریخ ما است و هیچ کار خیری به اندازه مدرسه سازی و کمک به روند تعلیم و تربیت ارزشمند نیست.

وی با بیان این که هدف حیات انسان رسیدن به سعادت و کمال است، افزود: چون خلقت ما بر مبنای این است که مسیر سعادت را طی کنیم و به کمال برسیم پس تعلیم و تربیت در زندگی ما جریان دارد و تنها تعلیم و تربیت است که باعث کمال می شود.

محسن بیگی با تاکید بر این که تعلیم و تربیت تعطیل شدنی نیست، خاطرنشان کرد: هر چیزی شاید یک روز تعطیل شود اما تعلیم و تربیت در هیچ مقطعی از زمان تعطیل شدنی نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تربیت صحیح انسان، افزود: انسان اگر تحت تعلیمات صحیح قرار گیرد این انسان در جامعه منشاء خیر و باعث پیشرفت آن جامعه و شکوفا شدن استعداد ها و خلاقیت های دیگران می شود و عبادتش معنا و معرفت پیدا می کند.

وی با اشاره به اقدام خیران مدرسه ساز، گفت: اثر خیر همیشه در تاریخ باقی می ماند، خصوصا اگر این اثر خیر در زمینه مدرسه سازی باشد.

محسن بیگی با اشاره به آیه «ما عندکم ینفد و ما عند الله باق» خاطر نشان کرد: آن چیزی که نزد شما است از بین می رود اما آن کار خیری را که برای رضای خداوند از خود می گذارید باقی می ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به خیران مدرسه ساز، گفت: کار خیر و با اهمیت را قدر بدانید زیرا تعلیم و تربیت نیاز به مشارکت همگانی دارد.

محسن بیگی با اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان زرند به ویژه شهرک طالقانی خواستار رعایت نکات فنی و مهندسی در زمینه ساخت و ساز مدارس شد.

مراسم کلنک زنی دبستان 6 کلاسه خیرساز "شادروان علی محمدی " در روستای شهرک طالقانی شهرستان زرند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار