آخرین اخبار از تولید سری دوم انیمیشن «رستوران جنگل»

تهران (پانا) - تولید سری دوم مجموعه رستوران جنگل در مرکز پویانمایی صبا، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

کد مطلب: ۷۰۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، تولید سری دوم مجموعه «رستوران جنگل» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا حنفی در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای برای مخاطبین کودک و نوجوان از نیمه دوم سال 1394 شروع شد. این مجموعه در حال حاضر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و طی چند ماه آینده تولید آن به پایان خواهد رسید.

حنفی افزود: تاکنون دوازده قسمت از این مجموعه تحویل گردیده است. علاوه بر آن، هشت قسمت در حال خروجی نهایی و کامپوزیت است که دو قسمت آن طی یکی دو هفته آینده تمام خواهد شد، و خروجی نهایی بقیه قسمت‌ها نیز تا پایان سال کامل خواهد شد. در بخش انیمیت نیز 4 قسمت از مجموعه باقی مانده که در حال انجام است و ان‌شاءالله تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است؛ فیلمنامه این انیمیشن به قلم گروه قصه پردازی و فیلمنامه نویسی آقایان مهرداد رجبی هنجنی، علیرضا کمالپور و محمد رضا حنفی به رشته تحریر درآمده، که در آن موضوع غذا بهانه‌ای می‌شود برای پرداختن به موضوع و هدف اصلی مجموعه بیان مبارزه بین خیر و شر و این است که همیشه نیروی خیر و خوبی بر نیروی شر و بدی غلبه خواهد کرد.

در هر قسمت از این مجموعه لک‌لک، سرآشپز زبر دست رستوران جنگل، به کمک دوستانش خروس و اردک سعی می‌کنند غذاهای سالم، مقوی و ایرانی به اهالی جنگل ارائه کنند، ولی در مقابل گرگ و همدستانش هر بار سعی می‌کنند مانع از انجام این کار شده و یا در کار آنها اخلال ایجاد کنند اما لک‌لک و دوستانش با درایت و هوشمندی، دسیسه‌ها و توطئه‌های آنها را برطرف می‌نمایند و در پایان هر قسمت نتیجه بد توطئه‌های گرگ و همدستانش، به خود آنها باز می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار