مدیر عامل شرکت گاز استان البرز:

آمادگی بالای شرکت گاز در زمان بروز بحران

با هدف تشکیل کارگروه های قبل،حین و بعد از بحران جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان البرز با حضور مدیر عامل، روسا و مدیران مناطق و نواحی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، با هدف تشکیل کارگروه های قبل، حین و بعد از بحران جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان البرز با حضور مدیر عامل، روسا و مدیران مناطق و نواحی برگزار شد.

در این جلسه تقی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان البرز عنوان نمود: روزهای پرکاری را به علت زلزله اخیر در استان البرز و اعلام آماده باش پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکریم که اثرات ماندگاری را برای هم استانیهای گرامی به ثبت رساندیم.

وی با اشاره به اقدامات مهمی که بعد از زلزله در شرکت گاز استان البرز صورت گرفته است افزود: این اقدامات باید به صورت مستند ثبت شود تا بتوان مورد استفاده همه مدیران قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اشاره به طراحی سناریوی بحران برای شرکت گاز استان البرز که دریک بخش آتش سوزی و در ناحیه دیگری زلزله پیش فرض در حال رخ دادن می باشدافزود: در بحران 2 عامل موثر است که اولین گام ارتباطات بوده که چگونگی برقراری ارتباط موثر اشاره دارد،قدم دوم طرح ریزی بوده که خود بر 4 بخش شامل، پیشگیری،حفاظت،پاسخ، بازیابی است که در بحث پیشگیری قابلیتهایی برای پیشگیری از بحران نیازمندیم و در حفاظت،سازمان باید قابلیت این را داشته باشد تا در زمانهای بحرانی از مکانهای مهم و استراتژیک خود حفاظت نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار