همایش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی تیران و کرون برگزار شد

همایش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان تیران و کرون با حضور کارشناس مسئول تشکیلات سازمان دانش آموزی استان اصفهان، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان و جمعی از کارشناسان و مسئولان و کلیه مربیان پیشتاز برگزار گردید .

کد مطلب: ۷۰۰۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، جلسه با اجرای زیبای حاملان قران و گارد پرچم توسط دانش آموزان پیشتاز مدرسه فرشته آغاز و در ادامه سرود زیبایی با عنوان سپاس خدا توسط دانش آموزان پیشتاز اجرا گردید . در ادامه جلسه خانم امینی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از حضور خانم جنابی کارشناس مسئول تشکیلات استان در این شهرستان گزارشی از عملکرد و جذب اعضا و مربیان و همچنین فعالیت های سازمان دانش آموزی ارائه نمود . در ادامه آقای فرقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی به اجرای برنامه های زنده ، پویا و با نشاط در مدراس تأکید نموده و سازمان دانش آموزی را بستری برای کسب مهارتهای اجتماعی بر شمرد .

خانم جنابی مدرس جلسه نیز ضمن تشکر از مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان و مربیان به تشریح سازمان دانش آموزی و اهداف این سازمان پرداختند و در ادامه به آموزش مبحث هویت ، تشکیلات ، فریاد های شادی و بازی ها پرداخت که با استقبال مربیان روبه رو گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار