افتتاح بخش سی تی اسکن پیشرفته پیرانشهر با حضور معاون وزیر بهداشت

بخش سی تی اسکن پیشرفته پیرانشهر با حضور قاسم جان بابایی معاون امور درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۹۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، این سی تی اسکن پیشرفته، 16 اسلایس بوده و توانایی خدمت رسانی به شهروندان پیرانشهر و شهرهای همجوار را دارد.

برای راه اندازی این بخش نزدیک به 25 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

از کل اعتبار هزینه شده برای این طرح عمرانی بهداشتی، 20 میلیارد ریال برای خرید دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت ساختمان 500 متر مربعی هزینه شده است.

قاسم جان بابایی معاون امور درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح این بخش، رسیدگی به مشکلات مناطق محروم را از جمله مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: وزارت بهداشت نیز با اجرای طرح تحول سلامت و تداوم ساخت و ساز در مناطق محروم، از جمله نهادهای پیشرو در خدمت رسانی به مناطق محروم است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی این بخش، مشکلات شهروندان در انجام این اسکن پیشرفته و تشخیص و درمان بهتر بیماری ها حل شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) نقده و بیمارستان مهاباد بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این مراکز درمانی، کارکنان این بیمارستان ها و بیماران آشنا شد.

در این بازدید ها، نمایندگان شهرستان های پیرانشهر، سردشت، اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار