معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری:

10 هزار نفر در شهرستان ری آموزش مهارت های زندگی را دیدند

شهرری (پانا) - معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: 10 هزار نفر در شهرستان ری از ابتدای سالجاری تاکنون مهارت های زندگی را آموزش دیده اند.

کد مطلب: ۶۹۹۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، شهبانو کامرانی ضمن اعلام این خبر گفت: آموزش مهارت های زندگی به عنوان چالشی مهم مطرح است چون توانایی نداشتن فرهنگ اجتماعی موجب بروز آسیب های اجتماعی می شود و همه ما در فعالیت های تربیتی به این موضوعات باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این تعداد از آموزش دیده ها توسط 15 کارشناس حرفه ای آموزش دیده اند، افزود: تقویت اعتماد به نفس، تقویت روحیه مشارکت و همکاری، رشد و تقویت عواطف انسانی، ایجاد روحیه پایداری در برابر تبلیغ های زیانبار، کمک به شناسایی و بیان احساسات، تامین تندرستی جسمی و سلامتی روانی و فرزند پروری از مهمترین این آموزش ها است.

کامرانی تصریح کرد: این کارگاه های آموزشی در تمامی مدارس این شهرستان برگزار شده است و در این مدت سعی شده است که به بیشتر والدین ها و دانش آموزان مهارت های فرزند پروری، آموزش های پیش از ازدواج و جنسی آموزش داده شود.

وی در ادامه از اجرای طرح محب در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی اجتماعی در حوادث غیرمترقبه با مشارکت در ساختار دولتی و غیر دولتی که در آن روانشناسان ، مشاوران و مددکاران اجتماعی شاغل در مراکز مشاوره بنام گروه های فوریتی محب بصورت داوطلبانه فعالیت می کنند، اجرا شد و در راستای این طرح 2 نفر از کارشناسان ما به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

/خبلرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار