جشنواره بازیهای بومی _محلی مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

اصفهان (پانا) - با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سومین جشنواره بازیهای بومی _ محلی مدارس چند پایه و عشایری سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۹۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

سومین جشنواره بازیهای بومی - محلی مدارس چند پایه و عشایری شهرستان سمیرم با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کارشناس مدارس عشایری، رئیس اداره تربیت بدنی و کارشناس آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن ورزشی شهر کمه برگزار شد.

دراین جشنواره که با شرکت دانش آموزان دبستانهای رقیه کمه، کلیم کاشانی کمه، شهید خواجه مورک، شهید اسدی قنات، معراج دیدجان، شهدای کیفته و دبیرستان فاطمه الزهرا برگزار شد معاون تربیت بدنی و سلامت ادره کل بیان داشت: بازی می تواند ضمن آموزش مهارت های زندگی و روحیه تلاشگری در کودکان به سلامت جسم و روان منجر شود که این مساله از اهداف آموزش و پرورش بوده و سلامت جامعه را در بر خواهد داشت.

رئیسی ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانش آموزان عشایری و فراهم کردن زمینه همبستگی و تعامل را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ، تقویت دوستی‌ها و تقویت هویت ملی و منطقه‌ای از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

در پایان این جشنواره جلسه ای با حضور مسئولین و مدیران مدارس عشایری سمیرم در دفتر دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهرا برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار