در گفت و گو با پانا

بی‌باک: سطح گرنداسلم چین از المپیک بالاتر است

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی تکواندو وضعیت تیم ملی را برای حضور در گرنداسلم چین مناسب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در گفت و گو با پانا درباره مسابقات گرنداسلم چین گفت: مسابقات گرنداسلم یکی از مهمترین مسابقات تکواندو در سطح جهان است . علاوه بر جایزه‌ای بودن مدال ها، اگر کسی در این مسابقات بتواند به مدال برسد سهمیه مستقیم به المپیک را به دست می آورد.

وی ادامه داد: تیم ایران در این رقابت ها پنج سهمیه دارد که امروز در اولین مسابقه میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی به میدان میروند. به طور کلی مسابقات سنگینی است چرا که از بهترین های جهان در آن شرکت می کنند. حتی می توانم بگویم سطح رقابت ها از المپیک هم بالاتر است چرا که همه قهرمانان سال های گذشته المپیک و جهان در این مسابقه شرکت می کنند .

بی باک تاکید کرد: در واقع ما در این رقابت ها حریف راحت یا متوسط نداریم و اتفاقا این موضوع را هم به بازیکنان گفته ام که سطح مسابقات واقعا بالاست و امیدوارم تیم ملی دست پر به ایران برگردد .

وی در مورد وضعیت تکواندوکاران اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت روحی و جسمانی بازیکنان همه خوب است البته ما قرار بود سه شنبه هفته گذشته به چین برویم اما متاسفانه به دلیل مشکلات روادید این موضوع کمی به تاخیر افتاد اما بااین حال روحیه همه بچه ها خوب است و با انگیزه کامل به دنبال شکست حریفانشان هستند .

وی ادامه داد: میرهاشم و یعقوبی در اولین مسابقه خود با رقیبانی از کشوهای اذربایجان و کره رقابت می کنند که البته به نظرم قرعه مهم نیست چرا که همانطور که گفتم همه از بهترین های جهان هستند و نباید آنها را دست کم گرفت با این حال به شاگردانم ایمان دارم .

بی باک در مورد سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده که دچار مصدومیت بودند گفت:هردو تکواندوکار در مسابقات ساحل عاج دچار مصدومیت شدند که البته متاسفانه فرزان دو هفته ای از تمریناتش عقب افتاد اما با این حال هر دو در تلاش هستند تا با امادگی کامل به چین بیایند و امیدوارم بهترین اتفاقات هم رقم بخورد .

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان اظهار کرد: رقابت های گرنداسلم در مرحله نیمه نهایی و فینال در 5 راند برگزار می شود و تکواندوکاران باید تلاش کنند چرا که رقابت ها سخت و فشرده است، امیدوارم با دعای مردم بهترین نتیجه نصیب ما شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار