تشکیل کمیته برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج آموزش همگانی تغذیه در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته‌ای به‌منظور برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته بسیج آموزش همگانی تغذیه برگزار کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این کمیته با شعار پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم و با حضور نمایندگانی از ادارات شهرستان در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت باغ فیض شهرستان اسلامشهر برگزار شد .
در این برنامه ، بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده به لزوم همفکری و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این بسیج آموزشی تأکید کرد. سپس در ادامه جلسه ،زهره حاتمی و سارا فهیمی، کارشناسان تغذیه شبکه بهداشتدر سخنانی بیان کردند: بسیج اطلاع‌رسانی مجموعه فعالیت‌های هماهنگ اطلاع‌رسانی، ارتباطی و آموزشی با استفاده از ترکیبی از کانال‌های متعدد و متنوع اطلاع‌رسانی به‌منظور انتقال پیام‌های موردنظر و معین به جمعیتی مشخص در یک دوره معین و محدود در راستای اهداف برنامه موردنظر است .

شایان ذکر است ، در این جلسه برهمکاری ادارات با شبکه بهداشت در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت معلمین، دانش آموزان، مربیان مهدهای کودک و مادران کودکان، مددجویان بهزیستی و …، برگزاری جشنواره غذای سالم کم‌نمک و کم‌روغن، ارسال پیام‌های بهداشتی با استفاده از سیستم صوتی و پیامکی، نصب بنر و پلاکارد اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان، توزیع بسته‌های آموزشی برای گروه‌های هدف، مسابقه نقاشی و برنامه متنوع دیگر تأکید گردید.

خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار