آغاز ثبت نام طرح خادمیار تخصصی فرهنگی رضوی در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان اظهارکرد: خدمت به بارگاه نورانی امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و زائران آن حضرت آرزوی خیل عظیمی از عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت می باشد .

کد مطلب: ۶۹۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: طرح خادمیاربا موضوع خدمت به محرومان و مستضعفان، خادم‌یاران اردوهای جهادی و فنی- مهندسی، خادم‌یاران زیارت(زیارت اولی‌ها و زائران محروم)، خادم‌یاران فرهنگی - آموزشی، خادم‌یاران کار آفرینی و اشتغال، خادم‌یاران بهداشت و درمان، خادم‌یاران اطعام و حمایت مالی از محرومان، خادم‌یاران مشاوره و روانشناختی و خادم‌یاران ستادی می باشد.این طرح تحت عنوان "خادمیار" نام گذاری شده است ،که همکاران پس از گذران دوره اولیه توفیق خدمت به زائران بارگاه رضوی - خدمت مستقیم در شهر مقدس مشهد و حرم مطهر - وخدمت به مستمندان و محرومان و یا همکاری تخصصی ( براساس مفاد آیین نامه و دستورالعمل های آن) فراهم گردیده است.

وی افزود: طرح خادمیار، خدمت افتخاری در حوزه تعلیم و تربیت با عنوان مدرس- مربی و مدیر خادم می باشد. در این طرح فرصت خدمتگزاری افتخاری به محرومین برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش،امامان جماعت مدارس،مربیان تشکل های دانش آموزی و ... فراهم گردیده است.

جنگی گفت: این طرح در شورای معلمان دبیرستان تشریح و از تمامی همکاران علاقه مند دعوت بعمل آمد تا جهت ثبت نام به سایت www.aqr.ir آستان قدس رضوی مراجعه و فرم ثبت نام این طرح رابه صورت دقیق تکمیل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار