مدرسه‌یاری به تحقق عدالت آموزشی کمک می‌کند

تهران(پانا)- خیرین مدرسه‌یار با کمک در فعالیت های مدرسه به تحقق اهدافی همچون برقراری عدالت آموزشی و پیشگیری از ترک تحصیل کمک می‌کنند.

کد مطلب: ۶۹۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، اولین همایش جمعیت خیرین مدرسه یار با حضور محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت، احمد صافی مشاوره وزیر آموزش و پرورش و رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش ، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از خیرین کشور صبح امروز محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

از جمله اهداف خیرین مدرسه‌یار می توان کمک به تحقق عدالت آموزشی از طریق حمایت از برنامه های آموزشی و تربیتی، کمک به تجهیز مدارس مناطق محروم، پیشگیری از ترک تحصیل و بروز ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین، کمک به شکوفایی استعدادهای درخشان مناطق محروم و حاشیه نشین اشاره کرد.

شرکت داوطلبانه در جلسه انجمن اولیا مداس محروم به صورت میدانی، جهت استماع مشکلات و کمبودهای مدارس محروم و کمک به رفع آنها در حد مقدور، مشارکت های مورد نیاز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، استفاده از همکاری موسسات عمومی و سازمانهای مردم نهاد از جمله مواردی است که می تواند این مجموعه را در رسیدن به اهدافش یاری رساند.

در این همایش با رای 39 نفر مجمع عمومی هیات امنا ،اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار