سردار نقدی: هرگاه مقابله با فساد بزرگ آغاز می‌شود اغتشاش می‌شود

تهران (پانا) - معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده اما جواب نمی دهد خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است؟

کد مطلب: ۶۹۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایسنا ، سردار محمدرضا نقدی در دیدار با پاسداران استان فارس با بیان اینکه اساس و ریشه انقلاب اسلامی نَفی طاغوت است، گفت: این یعنی انقلاب اسلامی در تضاد با طاغوت ها قرار می گیرد و طِی چهار دهه گذشته نیز شاهد بوده ایم آن هایی که نفی می شوند و طاغوت هایی که مرتبا از انقلاب اسلامی شکست خورده و می خورند با انقلاب اسلامی به مقابله می پردازند .

وی با اشاره به موفقیت های روزافزون انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور، گفت: نام کسانی که انقلاب اسلامی را با رژیم پهلوی مقایسه می کنند و می گویند رژیم شاهنشاهی بهتر بود باید به عنوان بی انصاف ترین افراد تاریخ در کتاب رکوردهای جهان ثبت شود .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول و ارتقایی در سطح زندگی و رفاه مردم ایران به وجود آورد که قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست، گفت: تنها در یک قلم طبق آمار 70 درصد مردم ایران در زمان رژیم پهلوی در روستاها که در آن زمان روستا جایی بود که برق، مخابرات، مدرسه و مرکز بهداشت نداشت، غالبا حتی راه ماشین رو نداشت و خانه ها خشت و گِل بود و حتی یک تیرآهن آنجا نبود زندگی کرده و بسیاری دیگر نیز در حلبی آبادهای اطراف شهرهای بزرگ زندگی می کردند .

وی ادامه داد: شاه ملعون که کاخ های بسیاری در ایران و خارج از کشور داشت زمستان ها را در کاخ سوییس و پیست اختصاصی اسکی سپری می کرد و این ها در حالی بود که بعضی از مردم محروم ایران بخاطر نداشتن ذغال برای گرم کردن کُرسی در سرما می مُردند .

نقدی خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در حال مقابله با فساد است و تا برخوردی با مفسدان کلان اقتصادی صورت می گیرد می گویند این دستگیری و برخورد سیاسی است .

وی با بیان اینکه " نفوذ " استراتژی امروز دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: استرتژی نفوذ مانند قیچی طراحی شده، یک لبه آن عناصر نفوذی در پُست های مدیریتی کشور هستند که ماموریت " ناراضی کردن مردم " را بر عهده دارند و لبه دیگر این استراتژی نیز عناصر داخلی و رسانه های بیگانه هستند که ماموریت " سوق دادن نارضایتی به سمت اصل نظام اسلامی " را بر عهده دارند .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی استرتژی دشمنان انقلاب اسلامی این است که بگویند مشکل در انقلاب اسلامی است، گفت: زمانی که موسات مالی غیرقانونی با سودهای کلان تاسیس شدند ناظران و دستگاه های مسئول که باید جلوی این موسسات را می گرفتند وظیفه خودشان را انجام ندادند و این یک سناریو بوده است .

وی با بیان اینکه فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده اما جواب نمی دهد خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است، گفت: مسائل اقتصادی کشور صد در صد در اختیار دولت است .

نقدی خطاب به مسئولان سابق که امروز مدعی شده اند، گفت: اگر موضوع عدالتخواهی است چرا پیش از این ساکت بودید و هم اکنون که قرار است قوه قضاییه به تخلفات اطرافیانتان رسید گی کند مدعی شده اید؟ مردم نباید این عوام فریبی ها را باور کنند .

وی افزود: چرا هرگاه مقابله با پرونده های بزرگ فساد اقتصادی آغاز می شود اغتشاش هم آغاز می شود و رسانه های مدعی آزادی بر طبل اشکالات قوه قضاییه می کوبند؟ در سال 1378 هم وقتی رسیدگی به پرونده فساد شهرداری جدی شد شاهد این گونه آشوب ها بودیم .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مسئله مقابله با قاچاق کالا همه چیز در اختیار قوه مجریه است، گفت: برخی ها در دوران مختلف بندۀ آرا شده اند و به دلایلی نظیر ریزش آرا در برخورد با قاچاقچیان کم کاری کرده و می کنند، این نشانه ریاست طلبی است و کسی که این گونه عمل کرده نمی تواند مدعی دفاع از حقوق مردم باشد .

نقدی با بیان اینکه ماجرای مسئولانی که پس از مسئولیت دچار انحراف می شوند از همان روز انتخابات و زمانی که می گویند " من از همه بهترم " آغاز می شود، گفت: در مقابل این الگوی نادرست الگوهای شایسته ای نظیر شهید رجایی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارند که علی‌رغم میل شخصی و با آنکه مُصرانه می گفتند شخص دیگری را برگزینید و از ریاست گریز داشتند حسب تکلیف بزرگان دین مسئولیت را پذیرفتند .

وی با تشریح ابعاد جنگ روانی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران، گفت: رسانه های استکبار جهانی و عناصر داخلی آنان در همه امور ایران را با بهترین نوع آن در جهان مقایسه می کنند و برای مردم شبهه ایجاد می کنند اما این را نمی گویند که آن کشوری که مثال می زنند یک نقطه قوت و ده نقطه ضعف دارد که باید همه این ها را معدل گیری کرد .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به داخل ایران حمایت می کنند، گفت: چه زمانی و بر علیه کدام کشور و ملت این حجم دشمنی شده است؟ هزار سنگ جلوی پای ملت ایران انداخته اند و 270 شبکه فارسی زبان بر علیه ارزش های فرهنگی ایران فعال هستند، هیچ کشوری با چنین تهاجمی علیه ارزش های ملی و دینی اش مواجه نبوده است .

وی با بیان اینکه تا زمانی که آمریکا را شکست ندهیم به قله نخواهیم رسید، خاطرنشان کرد: طرفداران آزادی بیان که از ارتباط با آمریکا و اروپا دم می زنند باید بدانند آمریکا با هر کشوری که دوست شود دست دولت آن کشور در سرکوب و کشتار مردم باز است و اگر واقعا طرفدار آزادی هستند باید از مقابله با آمریکا خوشحال باشند .

نقدی با بیان اینکه واردات دلیل اصلی بیکاری جوانان است، خاطرنشان کرد: کسانی مقصر گرانی و مشکلات اقتصادی هستند که اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی کنند و واردات بی رویه را ادامه می دهند .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید تناقض های بی شمار رفتاری مخالفان انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم و با روشنگری پیرامون توطئه های استکبار جهانی به شبهات پاسخ منطقی دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار