راهپیمایی مردم شیراز بر علیه اغتشاشات اخیر+ بیانیه ی مشترک آیت الله ایمانی و آیت الله دستغیب

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی یک بیانه ی مشترک اغتشاش گران را " فریب خورده" خطاب کردند و از مردم شیراز خواستند تا در راهپیمایی بر علیه این تظاهرات حضور یابند.

کد مطلب: ۶۹۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس در پی اغتشاش های گروهی از مردم در سراسر کشور و تخریب اموال عمومی توسط آن ها بیانیه ی زیر به منظور دعوت از مردم شیراز جهت حضور در راهپیمایی بر علیه آن ها صادر شده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
علی رغم همه خباثت‌های نظام سلطه جهانی و قتل عام مردم بی دفاع اقصی نقاط عالم اسلام همچون مردم مظلوم فلسطین، جهان امروز همچنان شاهد رشد اسلام گرایی و آغاز مجدد بهاری دیگر و بصیرت افزایی اندیشمندان آن است.

وعده‌های حضرت حق جل و علا در مسیر به حاکمیت رسیدن مستضعفان عالم و غلبه اهل ایمان بر مستکبران جهان، در حال تحقق است و انسجام گروه‌های مختلف مردمی و مجاهدان راه حق و آزادی در جمیع بلاد، نوید بخش استقرار حکومت عدل الهی و استیلای قریب الوقوع اسلام بر این کره خاکی است.

اهالی مکرم سومین حرم اهل بیت (ع)!

اینک که شاهد بر باد رفتن آمال و آرزو‌های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در بلاد اسلامی عراق، سوریه و فلسطین، با یاری و مدد خداوند متعال و فرزندان شما هستیم، نظام سلطه و استکبار بار دیگر با دخالت‌های آشکار و پنهان خود در برخی خواسته‌های بحق مردم ایران اسلامی و تبدیل این خواسته‌ها به اعتراض و تخریب اموال عمومی، می‌خواهند به ظّن خود هدایتگر این جریان و درآوردن آن به شکل انقلاب مخملین باشند که زهی خیال باطل.

اربابان نظام سلطه و چپاولگران و غارتگران بین المللی خوب می‌دانند که مردم ایران اسلامی با یاری خداوند بار دیگر به میدان خواهند آمد و همانند سیل خروشان، عمال فریب خورده آن‌ها را همانند ۹ دی ۸۸ به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

مردم شریف و شهید داده شیراز، روز پنج شنبه ۱۴/ ۱۰ /۹۷ بار دیگر بیعتی مجدد با زعیم عالیقدر ولایت، امام راحل و شهداء خواهیم داشت. انتظار دارد مردم بصیر و فهیم سومین حرم اهل بیت (ع) همچون گذشته در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل نموده و از مسئولین محترم قوه قضائیه درخواست دارد همگام با مردم هوشیار و نمایندگان متعهد مجلس شورای اسلامی به وظیفه شرعی و قانونی خود نسبت به محاکمه عاملان این فتنه جدید و اذناب آن‌ها در سراسر کشور اقدام و اجازه ندهند این سرسپردگان به اجانب بیش از این موجبات خسارت به وحدت امت اسلامی شوند و ابرقدرت‌های جنایتکار را امیدوار سازند. وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ ﴿ آل عمران ۵۴ ﴾ .
صدق الله العلی العظیم
اسدالله ایمانی
نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز
سید علی اصغر دستغیب
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار