راهپیمایی در شهرهای ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر و مداخلات کشورهای بیگانه

تهران (پانا)- مردم ایران صبح امروز در سراسر کشور با هدف محکومیت اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر و تحکیم پیوند مردم و نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۶۹۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کردند، و خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند.

مردم همچنین با پلاکارهای خود خواستار توجه دولت به مطالبات ‌معترضان به اوضاع کنونی کشور شدند.

مردم در شهرهای مختلف اصفهان، قم، اهواز، اراک، کرمانشاه، همدان، ایلام، مراغه، گرگان، آستانه، بجنورد، زابل، بوشهر، خرم آباد، گلپایگان، خمینی شهر، شهرضا، آران و بیدگل و هرمزگان با حضور منسجم و پرشور در خیابان ها و اعلا برائت از اغتشاش گران و هنجارشکنان داخلی یک بار دیگر با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان کمین کرده ایران ثابت کردند که مشکلات معیشتی و اقتصادی تاثیری بر عزم ملت ایران ندارد.

قرار است سایر شهرهای ایران اسلامی هم فردا و پس فردا در محکومیت حمایت های دشمنان خارجی و هنجارشکنان داخلی راهپیمایی مشابهی برگزار کنند.

در روزهای اخیر در پی شکل‌گیری برخی اعتراض‌ها به اوضاع اقتصادی،‌ عده‌ای با سوءاستفاده از این موقعیت دست به آشوب و اغتشاش در کشور و تخریب اموال عمومی زدند که این اقدامات مورد حمایت دشمنان کشور از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان قرار گرفت.

مردم با راهپیمایی امروز خود بر وحدت ملت و پیوند با نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و اعلام کردند که اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی محکومیت ناآرامی های اخیردر شهرهای مختلف کشور به شرح زیر است:

لرستان
مردم غیور و انقلابی لرستان بار دیگر با محکومیت آشوبگران در فتنه جدید تعهد خود را نسبت به انقلاب اسلامی فریاد زدند.
مردم لرستان که همواره در راه انقلاب و پایبندی به نظام پیشقدم بوده‌اند با شرکت در راهپیمایی چهارشنبه 13 دی اعلام انزجار خود را نسبت به معترضان نشان دادند.

خوزستان
راهپیمایی شکوه وحدت، در محکومیت اقدام هنجارشکنان در چند روز گذشته، از میدان مولوی اهواز آغاز شد.
این راهپیمایی در پاسخ به اقدامات هنجارشکنانه افرادی معدود و محکومیت رفتارهای غیرقانونی آنها از جمله تخریب اموال عمومی در چند روز گذشته در اهواز و برخی دیگر از شهرهای کشورمان صورت گرفته است.


ایلام
مردم ولایت مدار دهلران این بار نیز در حمایت از انقلاب و ارزش‌‌ها، آرمان‌های امام ، انقلاب و شهدا و دفاع از حریم ولایت در محکومیت ناآرامی‌ها راهپیمایی کردند.
فریادهای رسا و خروشان مردم دهلران نشان داد که آشوب و ناآرامی و تعرض به امول عمومی، بیت‌المال و اهانت به مقدسات محکوم است و مردم این حرکات را نمی‌پذیرند و تعرض‌کنندگان به اموال عمومی باید به اشد مجازات برسند.


قم
مردم انقلابی قم همپای ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.


کرمانشاه
خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملو از جمعیت کرده است.
مردم کرمانشاه با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.


گلستان
راهپیمایی محکومیت فتنه‌های روز های گذشته در روزی بارانی با حضور اقشار مختلف مردم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه های سیاسی، مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.
حضور جمعی از هموطنان اهل سنت با لباس ترکمنی و نیز تعدادی از بسیجیان کفن‌پوش، جلوه‌ای خاص به این راهپیمایی داده بود.


استان مرکزی
مردم مومن و متعهد شهرستان اراک از ساعت 10 امروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.
در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان اراک از ساعت 10 صبح امروز در میدان شهدای اراک تجمع کردند.
در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرگ و مادر در این سرزمین حضور پرشوری دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار