در گفت‌وگو با پانا

مدیرکل دفتر صید و شکار سازمان محیط زیست: شکار پرندگان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست، در سال جاری هیچ گونه مجوزی برای شکار پرندگان صادر نمی‌شود.

کد مطلب: ۶۹۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

علی تیموری در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه شکار پرندگان در سال جاری همچنان ممنوع است، اظهار کرد: در سال جاری به دلیل آنفلوآنزای مرغی، هیچ گونه مجوز شکار پرندگان صادر نشده و مکاتباتی که با سازمان دامپزشکی صورت گرفته است، شکار پرندگان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه برنامه پنج ساله‌ای برای مدیریت شکار پرندگان در فریدونکنار با کمک اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران تدوین شده است، گفت: امسال سال سوم این برنامه است که طبق آن باید تورهای هوایی جمع‌آوری شود. درسال گذشته نیز تورهای هوایی که برای صید غاز نصب شده بودند، جمع‌آوری شد.

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست درباره اقدامات این سازمان برای برخورد با شکار غیرمجاز پرندگان نیز گفت: در کنار مأموران سازمان محیط زیست، فرمانداری، نیروی انتظامی، دادستانی، استانداری استان مازندران با در موضوع شکار غیرمجاز پرندگان همکاری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار