تمجید FIVB از قهرمانی والیبال نوجوانان ایران در جهان

تهران (پانا)- قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های جهانی بحرین به عنوان یکی از اتفاقات مهم سال 2017 از سوی فدراسیون جهانی والیبال معرفی شد.

کد مطلب: ۶۹۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در گزارشی از بهترین های سال 2017 به قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی بحرین اشاره و تاکید کرد: قهرمانی ایران بدون شکست به دست آمده که عملکرد بسیار خوبی است.

در این گزارش به عملکرد پوریا یلی، مرتضی شریفی و امیر حسین اسفندیار در دیدار نهایی این مسابقات بین تیم های ایران و روسیه اشاره شده و آمده است: این سه بازیکن از برترین بازیکنان دیدار نهایی بودند که در حمله نسبت به حریف خود برتری داشتند.

در گزارش فدراسیون جهانی آمده است: تیم ایران در دیدار نهایی و در حمله یک سر و گردن از حریف روسی بهتر بود به گونه ای که از 59 حمله ایران، 54 مورد منجر به کسب پوئن شد.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از 27 مردادماه تا پنجم شهریورماه سال 96 با حضور 20 تیم به میزبانی بحرین برگزار شد.

تیم ملی نوجوانان پسر ایران با هدایت محمد وکیلی در این رقابت ها هشت پیروزی متوالی به دست آورد که در این بازی‌ها تنها نتیجه سه ست را واگذار و 24 ست فاتح میدان بود.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در دیدارهای دور مقدماتی موفق به شکست ایتالیا (سه بر دو)، مکزیک (سه بر صفر)، چین (سه بر صفر) و جمهوری چک (سه بر صفر) شدند. در دیدار مراحل اول و دوم پلی‌آف نیز ترکیه و برزیل را سه بر صفر شکست دادند. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی نیز کره جنوبی را سه بر صفر از پیش رو برداشت و با شکست سه بر یک روسیه در دیدار نهایی قهرمان شد.

امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، احسان دانش‌دوست، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور و عرفان غلامی پور 12 بازیکن تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی بحرین بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار