همایش تجلیل از فعالان نهضت سواد آموزی درناحیه یک بهارستان

بهارستان (پانا) - همایش تجلیل از فعالان نهضت سواد آموزی ناحیه یک بهارستان با حضور فرماندار ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ،لطفی مدیر آموزش وپرورش و مدیران مدارس و آموزش دهندگان برتر و فعالان سواد آموزی استاندر شهرستان بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۹۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در این برنامه سلیمانپور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بهارستان ضمن تقدیر ازهمه تلاشگران در عرصه سواد آموزی اظهار داشت :زحمات و تلاشهای آموزشیاران نهضت به مراتب سخت تر است، چرا که این علم آموزان به صورت حضوری و خانه به خانه در جستجوی بیسوادان حرکت می کنند تا فردی را باسواد کرده و از ظلمت بیسوادی برهانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مطلوب مقوله آموزش و پرورش در شهرستان بهارستان گفت: سعادت و پیشرفت روز افزون هر ملتی در گرو تقویت و پرورش دو بال ایمان و علم است که این وظیفه خطیر و رسالت ارزشمند در کشور ما بر عهده آموزش پرورش و قشر فرهنگی قرار گرفته است که به این دو مقوله ارزشمند و مهم بسیار مطلوب در سطح شهرستان پرداخته شده است.

سلیمانپور تاکید کرد: نكته مهم‌تر، ظرفیت‌های بسيار قوي انساني در شهرستان است كه توانسته‌اند شهرستان بهارستان را با جايگاه علمي شايسته و تأثیرگذار در استان معرفي كنند.

در ادامه جلسه ،لطفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان ،ضمن تقدیراز حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان بهارستان و مدیران ادرات وهمه مسئولین که در این عرصه کمک میکنند، گفت : اگر جامعه ای بخواهد الگو و نمونه باشد ، بایستی در حوزه سوادآموزی جایگاهش بهتر شود و بتواند این معضل را برطرف کند و با مجموعه ظرفیت ها و قابلیت هایی که در این زمینه داریم توانستیم رتبه اول را دربین شهرستانهای استان تهران کسب کنیم .

شایان ذکر است ،در این همایش از مدیران و مسئولین ، آموزش دهندگان ، سوادآموزان برترو همچنین افرادی که منازل خود را در اختیار سواد آموزان قرار دادند با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد .

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار