طاهرخانی خبرداد:

دستگیری عوامل غیربومی اغتشاشات اخیر تاکستان

تهران (پانا) - نماینده مردم تاکستان در مجلس معتقد است مسئولان نظام با رسیدگی به موقع به مشکلات معیشتی مردم نباید اجازه سوءاستفاده به معاندان از شرایط سخت مردم بدهند.

کد مطلب: ۶۹۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

بهمن طاهرخانی درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اعتراضات اخیر در تاکستان و شایعه کشته شدن افرادی در جریان تجمعات، گفت: این اخبار قویا تکذیب می شود و در جریان اعتراضات حتی کسی زخمی نشده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: گرداننده تظاهرات افراد اغتشاشگر و سودجو بودند که از شهرهای دیگر به تاکستان آمده بودند و باعث بروز شلوغی های غیرقانونی در سطح شهر شده بودند که البته سردسته های آنها توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: بخشی از مردم تحت تصوری که داشتند که این حرکت حق خواهی و مطالبه گری مبتنی بر حق است در تظاهرات شرکت کردند که مدتی هم تحت تأثیر افراد ضد انقلاب و ضد نظام قرار گرفتند اما به سرعت دشمن را بازشناخته و اعلام کردند با اغتشاش کاری ندارند و صرفا دغدغه معیشتی داشته و خواستار رسیدگی مسئولان هستند.

طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه حرکت اخیر در تاکستان ترکیبی از مردم بومی و غیربومی بود، افزود: افراد حق طلب و افرادی که سوء نیت داشتند با هم در یک فضا جمع شده بودند اما در کل قضیه کار مردم نبود و برخی سودجویان به دنبال اخلال در نظم عمومی اقدام به برخی آسیب ها کردند که ما آن را به شدت محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان نظام باید مد نظر داشته باشند که فشارهای مالی، تورم، گرانی و بیکاری آزاردهنده است و جوانان مردم نگران هستند که نمی توانند به موقع مشغول کار شوند و در این فرصت برخی از آب گل آلود ماهی می گیرند که مسئولان نباید اجازه دهند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهر تاکستان اغلب کشاورز، زحمتکش و متدین هستند و همواره در انقلاب و دفاع مقدس ایفای نقش داشتند از این رو صرفا شاهد ناآرامی هایی در شب اول بودیم که جمعیتی صد نفره بودند و بعد شهر آرام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار