اجرای طرح تعالی مدیریت در 364 مدرسه استان قزوین

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح تعالی مدیریت در 364 مدرسه استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سعید پاینبرد درهمایش طرح تعالی مدیریت اظهار کرد: علاوه بر مدارس متوسطه و هنرستان ها 38 مدرسه ابتدایی نیز تحت پوشش این طرح قرار دارند.
وی افزود: البته از سال آینده تحصیلی، در مدارس ابتدایی به جای طرح تعالی مدیریت، طرح تدبیر اجرا خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه این طرح زمینه ای برای دست یابی به استانداردهای آموزشی و مدیریتی در مدارس را فراهم می کند،افزود: با اجرای این طرح باید به سمت ارتقای کیفیت در فضای یاددهی و یادگیری مدارس پیش برویم.
وی یادآور شد: بر اساس این طرح پس از شناسایی و ارزیابی وضع موجود و هدف گذاری برای تحقق وضع مطلوب توسط مدیران، این مدارس یک بار در آغاز سال تحصیلی و یک بار هم در پایان سال تحصیلی توسط نواحی و استان ارزیابی شده و متناسب با امتیاز کسب شده در شاخص های مختلف آموزشی و پرورشی در چهار دسته موفق، پویا، متعالی و ممتاز قرار خواهند گرفت.
پاینبرد ادامه داد: مدارس ممتاز نیز توسط اداره کل آموزش و پرورش استان به مرحله کشوری راه یافته و گواهینامه کیفیت را از سازمان استاندارد دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه هر ساله درصدی از مدارس نیز به مدارس تحت پوشش طرح تعالی مدیریت اضافه می شوند،گفت: در سال جاری تمام مدارس مستقل دوره اول و دوم متوسطه استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی طرح تعالی مدیریت با حضور مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: در این کارگاه شورای معاونان 14 منطقه آموزشی استان و سایر عوامل تصمیم ساز و تصمیم گیر در حوزه اجرای این طرح شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار