استاندار فارس درباره اعتراضات و تجمعات روزهای اخیر گفت:

اعتراض در چارچوب قانون با بر هم زدن نظم جامعه و تخریب اموال عمومی متفاوت است

استاندار فارس درباره بعضی اعتراضات و تجمعات در روزهای اخیر گفت: این موضوع باید با دو نگاه متفاوت مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، اسماعیل تبادار با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از بدو پیروزی انقلاب همه بحران ها به پشتوانه مردم بر طرف شده است، خاطر نشان کرد: بنابراین مسئولان باید در برابر مشکلات مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام پاسخگو باشند .

وی در ادامه افزود: مردم حق دارند در چارچوب قانون و مقررات از مسئولان سوال کرده و یا انتقاد کنند و حتی تجمع هایی داشته باشند .

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه اعتراض قانونی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام موضوعی متفاوت از سو استفاده معاندان و بدخواهان نظام است، گفت: در صورتی که عده ای بخواهند با پیروی از روش دشمنان نظام از اعتراضات قانونی مردم سو استفاده کرده و با خشونت و تخریب اموال عمومی نظم و انتظام و آرامش جامعه را بر هم بزنند بی تردید به سختی با آنها برخورد خواهد شد و مردم نیز خواهان چنین برخوردهایی هستند .

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا تا دیروز مردم ایران را تروریست قلم داد می کرد و امروز میدان دار ایجاد بی نظمی در جامعه ایران شده است خاطر نشان کرد: مردم این تناقض گویی و بی محتوایی آشکار در گفتار و رفتار آمریکا را به وضوح در می یابند .

استاندار فارس با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش کوشا باشند و بر لزوم همکاری دولت و مردم در خصوص رفع این مشکلات تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار